Voer vraagje (drachtige merrie)

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

La_Vie

Voer vraagje (drachtige merrie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-04 12:51

Mijn merrie is volgende week 8 maanden drachtig
Nu wil ik als mijn voerton leeg is (over +/- 2 weken) Pavo Merriebrok gaan voeren.
Kan ik dat het beste eerst nog mengen met het beetje voer wat nu nog in mijn voerton zit of gewoon in een keer overgaan op merriebrok??
Ik voer basisbrok en kruidenmelange, kan ik die kruidenmelange ook gewoon bij de merriebrok blijven geven??

:+: Lady & Viƫnna :+:
Blondes have more fun ;)
Mijn fotografiefacebook : La_Vie Photo

Sabiy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 16:43

Kan allebei. Je kunt het nu al gaan mengen met wat je nog over hebt, of gewoon wachten tot dat op is en dan overgaan op de merriebrok ; wat je ook doet, voor je merrie maakt dat niet uit. En uiteraard kun je gewoon de kruidenmelange blijven voeren.

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 18:40

Ik heb de merriebrok dit jaar voor de zekerheid gemengd met de brok die nog in de ton zat (dat was nog voor ong. 1 week). Bij een van mijn vorige merries ben ik van de Pavo Stibro in een keer overgestapt op de Pavo-Merriebrok en ze heeft er wel geteld 1 hap van gegeten en daarna liet ze het staan Frusty . Mijn merrie was in principe een aardige vuilnisbak, maar dit wilde ze beslist niet . In de hoop te voorkomen dat ik weer een zak kan weggooien heb ik het dit jaar gemengd zodat ze er langzaam aan aan kunnen wennen. Beide dames die het nu krijgen eten zonder problemen hun bakkie leeg Vingers aflikken . Ik denk dat het voor het paard zowiezo prettig is om langzaam aan een andere brok te wennen. In de merriebrok zit toch meer dan in de gewone onderhoudsbrok.

Save the Earth, it's the only planet with chocolate!
Very funny, Scotty! Now beam down my clothes!!!
Unetra v. Metall, Torontra Ster Sport (sgw) D-OC v. Lancelot, Alissa Prok D-OC v. Olivi, Idylle du Bonheur v. I'm special de Muze, Maximus v. Namelus

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie