Dressuurbeugels

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Assiej

Dressuurbeugels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-04 21:54

Haay allemaal, ik heb pas een nieuw zadel gekocht, een wintec pro. Zit super lekker, goed voor mijn houding, mijn pony is er beter van gaan lopen en ik beter van gaan rijden. Ik heb er dressuurbeugels bij gekocht, Maar hoe kan je die het beste opsteken zo maar zeggen, zodat ze niet bengelen, en wat is het voordeel om ze onder het zadelblad te doen en wat het nadeel. Ik vind het niet handig omdat je been dan zo stijf ligt omdat je been erop ligt. Maarja.....ik hoop op een paar adviezen, trouwens, ik doe nu de beugels gewoon op de bladen, en dan gewoon gekruist over het zadel heen leggen..

Mijn 2 maantjes, Moon & Luna (L)

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 22:54

Ik heb ook een Wintec Pro (fíjn zadel Haha! ) en heb er webbers aanhangen, die kun je dus gewoon ik het bovenste gaatje haken en dan komen je beugels amper onder het zweetblad uit. Ik heb de riemen onder het zweetblad
Bij mn bijrijdpony (lag een county dressuurzadel op, met de beugels ook onder het zweetblad) zater er beugelriemen aan met zo'n hoesje. Als je dan dat hoesje omhoog schoof, kon je de beugels alsnog gewoon opsteken.

Some people look for a beautiful place, others make a place beautiful

Assiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-04 14:24

okee dan Lachen ik ga ook zulke hoesjes kopen, zijn volgends mij 4,95 ofzoiets. Maarja bedankt Lachen

Mijn 2 maantjes, Moon & Luna (L)

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 17:08

Ik heb om de gewone beugels ook hoesjes gekocht. had ook last van de bobbel. En het werkt super!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie