ruiterbewijs

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
babli

Berichten: 2468
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Breda

ruiterbewijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-04 21:07

hee er zit een meisje bij mij in de klas en die heeft zelf een pensionstal..ze hebben nu besloten dat ze een ruiterbewijs gaan organiseren zeg maar...en vroegen of ik daar aan mee wou doen dus mijn moeder een tijdje gepraat met die moeder aan de telefoon enz. en ik ga daar nu aan mee doen ik weet dat het heel pittig is en dat je erg snel zakt maar als je het haalt heb je er ook wel wat aan. maar ik hoorde van een andere vriendin van mij dat het daar helemaal niet leuk is en die moeder van haar echt superstreng is enzo. wat vinden jullie? het gaat er toch om dat je je ruiterbewijs haalt toch niet of die moeder streng is...daar leer je toch juist van?

Love the life you live!
Live the life you love!


ikjuh

Berichten: 740
Geregistreerd: 27-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 21:14

ik vind dat je dat zelf moet beslissen, de een kan totaal niet tegen iemand die voortdurend op fouten let en de ander wil juist graag dat het tegen hem/haar wordt gezegd zodat je er wat van leert.

het ligt dus helemaal aan je zelf en ik vind dat het idd om het ruiterbewijs gaat.

.

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 21:22

Ja, wat is streng? Je hebt natuurlijk streng en streng... Ik zou eerst eens gewoon een les rijden bij die moeder en dan zien of het je bevalt. Maar ik denk wel dat je hier van kunt leren.
Succes!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 21:31

Je doet het voor jezelf... Als je het leuk lijkt, gewoon doen. Je kan altijd een lesje proberen!

Over de zin van de ruiterbewijs zijn de meningen verdeeld. Voor mijn gevoel kan je er helemaal niks mee!!! En of het pittig is, ach het valt allemaal reuze mee hoor

:){

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 21:32

je zakt niet snel hoor! er zat er 1 bij mij in de groep die kon zoooo niet rijden maar was wel geslaagd Verward nouja je hebt met die 'strenge moeder' dan wel meer kans dat je zakt maar daar zou ik me niet door laten tegenhouden! gewoon doen!!

xingridx
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 11567
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 21:39

ik heb mn ruiterbewijs ook, en om nou te zeggen dat ik zo goed reed met het examen
Stond helemaal stijf van de zenuwen, paard weigerde steeds met springen, deed niet wat ik wou met het met een hand sturen... en toch geslaagd Haha!
En het is maar net wat je zelf fijn vind, de een vind het prettig als een instructrice streng is en overal op let, en de ander kan daar niet tegen.

*Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam*
12-05-2016 Esmee Simone <3
28-12-2018 Dafne Joëlle <3

babli

Berichten: 2468
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-04 21:42

bedankt voor de reacties:

ik ga er gewoon voor wahaha Haha!
anders kom je nooit verder kijk je kan wel een lief moedertje hebben die alleen complimenten geeft maar daar heb je ook niks aan...daar leer je niks van...dus ik ga er lekker tegen aan haha

Love the life you live!
Live the life you love!

capopjekop

Berichten: 30645
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 21:50

als het mis gaat maakt niet uit (het rijden dan he) ze kijken vooral hoe je het oplost. dus als je je pony op een aardige en juiste manier rijd slaagt je bijna altijd wel. bij ons word het ook al een paar jaar gehouden en er is nog maar 1 persoon gezakt.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 82 bezoekers