Ervaringen Fryso zadel.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ophelia

Berichten: 824
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Assendelft (N-H)

Ervaringen Fryso zadel.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-04 21:23

Binnenkort ga ik een afspraak maken met Het Tweespan om een Fryso dressuurzadel aan te laten meten bij m'n KWPN merrie.

Bij de vereniging waar ik lid ben, rijdt een vrouwtje op een fries met dit zadel. Vanaf dat ik het zag ben ik er al verliefd op. Ik mocht van haar ook even proberen. Dus ik voor het eerst van mijn leven op een fries gezeten en ik wist niet wat ik voelde, zo zacht als dat zadel zit. Afgelopen maandag mocht ik het op mijn paard proberen, dat voelt toch anders nl. Nou, nog steeds verliefd, wat een lekker zadel.

Nu is mijn vraag, wat is jullie ervaring met dit zadel. Hoe is de kwaliteit, blijft hij mooi? En hoe is de service van Het Tweespan? En hoelang is ong. de levertijd??

Veel vragen, waar jullie me hopelijk antwoord op kunnen geven, alvast bedankt.


cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 21:44

Bij ons op stal zijn er enkele die met zo'n zadel rijden, ik vind het heerlijk zitten, en ze zien er nog prachtig uit
Ik heb ze nog nooit horen klagen over de service (als ze zie al nodig gehad hebben) en de kwaliteit.
De levertijd zou ik even moeten vragen aan ze, dat kan ik je niet zo zeggen.

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje

aisie

Berichten: 3722
Geregistreerd: 05-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 21:57

Ik heb een dik jaar nu een frysozadel en hij bevalt mij uitstekend! OK dan! Ik gebruik m zelfs op 3 verschillende friezen en dat gaat prima. Je hoeft er weinig aan te doen om een mooi te houden want die van mij ziet er nog als nieuwe uit. Ik doe hem af en toe even in het vet en verder niet.

De levertijd verschilt nogal, de een heeft m binnen een week en de andere moet er veel langer op wachten. De service van het tweespan vind ik verder uitstekend.

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 22:31

Ik heb die van mij sinds november en hij zit heeeeerlijk!! Levertijd is verschillend, ik geloof dat het maximaal 3 maanden is. Ik had ontzettend mazzel en had hem na een week in huis.

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Ophelia

Berichten: 824
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Assendelft (N-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-04 22:39

Barb schreef:
Ik heb die van mij sinds november en hij zit heeeeerlijk!! Levertijd is verschillend, ik geloof dat het maximaal 3 maanden is. Ik had ontzettend mazzel en had hem na een week in huis.


Jeetje, dat is echt snel, ik hoop dat ik die mazzel ook heb.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cardy, Eleeke, Joesje, ogidni en 30 bezoekers