Lucerne / Hippoluz ?

Moderators: Amaryllis, Just_Sannee, C_arola, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

pmarena

Lucerne / Hippoluz ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-04 20:39

Ik vind Lucerne fijn spul om te voeren , als het eens voorkomt dat de paarden weinig gras binnenkrijgen dan compenseer ik dat een beetje met een portie Lucerne. Waar Rena nu staat staat ze elke dag op de wei dus is het al een tijd geleden dat ik het weer eens haalde.

Nu hebben ze een paar dagen op het modderige stuk gestaan om de rest van de wei te ontzien na al die regen , en heb ik weer eens een paar kilo nep-Lucerne gehaald omdat de winkel vlakbij de echte niet heeft.

Dit is dus Hippoluz ofzo.

Ha ik voorheen al een enkel keertje , en vond hem toen al anders dan de Lucerne zoals ik hem altijd kende Verward

Maar nu is het helemaal anders...deze Hippoluz is erg plakkerig en donker , het lijkt wel of het op weg is om potgrond te worden Clown

In mijn herinnering is Lucerne vrij licht / midden groen , lekker losjes als je het uit de baal haalt en zeker niet zo plakkerig.....
Het zou hetzelfde als Lucerne moeten zijn , maar ik geloof er niks van ,
het spulletje staat me eigenlijk niet aan en Rena eet er ook niet zo enthousiast van als van de Lucerne....

Weet iemand meer over de verschillen / overeenkomsten tussen deze 2 ?
Of wat vinden jullie die allebei de soorten kennen ? Lachen

Ik heb al tijden geen Lucerne meer gehad....

PAARDVRIENDELIJKE ZADELS EN RUITERSPORTARTIKELEN ONLINE SHOP www.fijn-zadel.nl NU GRATIS VERZENDEN VANAF 50 EURO.
Heb je een vraag over een Barefoot-zadel? Kijk eerst even *HIER* Barefoot Nederland - alle nieuwtjes op FACEBOOK
KASSA-koopjes: Slowfeeder hooinetten 20mm, Biothane teugels in allerlei kleuren. *\o/* Klik hier

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie