Wie kent Casper (Welsh van Pionier's Casper)?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Soris

Berichten: 583
Geregistreerd: 20-05-03
Woonplaats: OM

Wie kent Casper (Welsh van Pionier's Casper)?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-04 23:36

Ik ga het toch ook een keer proberen, wie niet waagt die niet wint Haha!

Ik ben toch eigenlijk wel heel erg benieuwd hoe het met mijn vroegere pony Casper gaat, en natuurlijk heb ik helemaal geen gegevens meer van de mensen die hem gekocht hebben.

Het is een Welsh ruin van de hengst Pionier's Casper, zijn moeder is Demona. Geboren in 1992, dus wordt dit jaar 12 jaar. Hij is ongever 1.45 m, dus een D-pony.
Vooral zijn kleur moet wel opvallen, hij is namelijk een Schimmel, maar dan vrij donker met vooral in de winter veel bruin (zie foto's), maar waarschijnlijk zal zijn kleur nu wel veel lichter zijn geworden.

Ik heb hem in januari/februari 1997 verkocht aan een meisje van een jaar of 12, die volgens mij uit Overijssel kwam. Ik weet natuurlijk niet of hij inmiddels alweer is doorverkocht.
Ik weet natuurlijk niet wat voor niveau hij nu loopt, maar ik heb er M dressuur en L springen mee gereden en volgens het laatste bericht van de nieuwe eigenaars reden zij er L mee.

Ik zou het heel erg leuk vinden om iemand te vinden die wat over deze pony weet, en eventueel nog eens bij hem langsgaan ofzo
Je weet maar nooit, wie weet is hij nu in het bezit van een medebokker....

Hier een paar foto's (beide een beetje scheef maar heb geen betere )

Afbeelding

Afbeelding

Alvast bedankt Haha!


Soris

Berichten: 583
Geregistreerd: 20-05-03
Woonplaats: OM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-04 12:05

Niemand?? Jammer......

Leuke dressuurpaarden te koop van oa Don Tango B, Arlando, Serano Gold, El Capone, Sorento, Riant: Stal Alberts

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 12:18

De namen enzo komen me erg bekend voor... Scheve mond Maar het ponietje op de foto ken ik niet.

Soris

Berichten: 583
Geregistreerd: 20-05-03
Woonplaats: OM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-04 12:28

Sammm schreef:
De namen enzo komen me erg bekend voor... Scheve mond Maar het ponietje op de foto ken ik niet.


Er zullen vast meer nakomelingen van deze hengst zijn ja, jammer dat je hem nie kent Huilen

Soris

Berichten: 583
Geregistreerd: 20-05-03
Woonplaats: OM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-04 13:01

Echt helemaal niemand?

(Hele harde SCHOP Bloos)

Soris

Berichten: 583
Geregistreerd: 20-05-03
Woonplaats: OM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-04 21:40

Ik probeer het nog een keer: niemand die mij kan helpen?

Samm

Berichten: 1562
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Twello

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 00:26

kan ik die op marktplaats gezien hebben?

Soris

Berichten: 583
Geregistreerd: 20-05-03
Woonplaats: OM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-04 12:28

ik kijk heel vaak op marktplaats, en kom hem nooit tegen. Maar het zou kunnen natuurlijk, wanneer was het? en bij de paarden of ponies rubriek?

Leuke dressuurpaarden te koop van oa Don Tango B, Arlando, Serano Gold, El Capone, Sorento, Riant: Stal Alberts

Samm

Berichten: 1562
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Twello

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 12:49

ik weet het niet helemaal zeker hoor kan ook in de war zijn, dat ik die eerste foto heb gezien al eerder maar ik denk dan in de rubriek paarden..

In ieder geval SUCCES

Soris

Berichten: 583
Geregistreerd: 20-05-03
Woonplaats: OM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-04 13:13

Samm schreef:
ik weet het niet helemaal zeker hoor kan ook in de war zijn, dat ik die eerste foto heb gezien al eerder maar ik denk dan in de rubriek paarden..

In ieder geval SUCCES


Hmm, dit is een foto van mij, dus denk niet dat ie daarmee op marktplaats staat. Misschien heb je hem gewoon een keer in mijn profiel zien staan Knipoog

Maar in ieder geval bedankt OK dan!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 82 bezoekers