vraagje over antoine de bodt

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
irvyarabier

Berichten: 329
Geregistreerd: 13-08-03
Woonplaats: weesp

vraagje over antoine de bodt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-04 13:45

komt hij ook aan huis?
en zo ja kost dat (veel) meer geld als die 50 euro pu
en wie heeft er allemaal ervaring met hem en heeft het geholpen..?
groetjes kim

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 13:47

Stuur eens een Pb naar Ipsilonka.
Ik weet dat zij soms les van hem heeft. (dat heb ik geloof ik gelezen)

irvyarabier

Berichten: 329
Geregistreerd: 13-08-03
Woonplaats: weesp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-04 15:11

okee,
bedankt

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 15:16

en Desiree weet ook wel wat over hem te vertellen....
Je kunt haar ook PB-en.

Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 15:20

Antoine komt niet aan huis, of je moet een behoorlijke groep hebben die les willen.
Op het moment heeft hij het heel erg druk en wil het eerder rustiger aan gaan doen dan dat hij meer gaat doen.
Kijk eens op zijn web site
www.hoefkatrol.com

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 15:21

Voor direct contact met Antoine de Bodt of een van zijn medewerkers:

info@hoefkatrol.com

en zijn website: http://www.hoefkatrol.com.whsites.net/

Op dit moment denk ik niet dat hij aan huis komt, hij kan met moeite de lesdagen en clinics invullen. Kijk even onder Nieuws op de website hierboven: (datum 1 februari 2004)

Omdat de vraag naar lessen en clinics niet meer bij te houden is en er overal wachtlijsten ontstaan, hebben wij besloten enkele professionele instructeurs op te leiden. Deze instructeurs moeten zelf actief (wedstrijd)rijden, een eigen paard hebben en minimaal 10 uur per week lesgeven. Er hebben al diverse instructeurs gereageerd op de oproep. Op dit moment inventariseren we de reacties. De opleiding wordt de komende tijd nog vormgegeven en zodra er meer bekend is over inhoud, vorm en tijdspanne nemen we zo spoedig mogelijk contact op met de geïnteresseerden. Dus als u geïnteresseerd bent, kunt u alvast uw motivatie en CV sturen naar info@hoefkatrol.com. Indien u interesse heeft maar nog nooit op een aantal lesdagen of op stage bent geweest, verzoeken wij u een aantal dagen in België op stage te komen, zodat u bekend raakt met onze trainingsmethode, deze ook eens aan den lijve ondervindt en we in deze week nader kennis kunnen maken.

irvyarabier

Berichten: 329
Geregistreerd: 13-08-03
Woonplaats: weesp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-04 15:30

ok heel erg bedankt

cissy

Berichten: 19821
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 15:49

Weet iemand ook waarom er een heel aantal lesdagen en contactpersonen van de website zijn verdwenen???
ik wilde op 01 febr naar een les gaan kijken in Dalem, info gevraagd via email en later voicemail ingesproken en niks meer gehoord?? ben wijselijk niet ernaartoe gegaan maar wil wel graag een keer bij een les gaan kijken.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 15:56

Als je je op de website aanmeldt voor de nieuwsbrief krijg je die nieuwsbrief per e-mail met daarbij de data van de lesdagen. Op het allerlaatste moment kunnen lesdagen komen te vervallen, dus het is altijd raadzaam om even contact te leggen met de organisator(en), anders is de kans groot dat je voor niets komt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 16:00

gebruik de zoekfunctie eens. Er staan heel wat topics met verschillende ervaringen.