Vrachtwagen welke verzekering??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ikisik

Berichten: 2784
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: NL

Vrachtwagen welke verzekering??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-04 09:58

Hiephoi allen,

Ik ben sinds afgelopen zaterdag de trotse eigenaar van een hele vette vrachtwagen waar ik straks met mijn pony N-H door ga touren maar nu ben ik opzoek naar een verzekering voor niet zo heel veel geld, waar hebben jullie je wagen verzekerd?

Willen jullie mij tips geven?

Thanx James

Armanda

Berichten: 555
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: Nieuw-Roden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 10:09

hoi hoi,

Wij hebben thuis ook een vrachtwagen. Ik weet niet precies hoe hij verzekerd is maar volgens mij is de vrachtwagen bij de zelfde verzekerig als de auto's van ons. En om dat het de 2de of 3de is die je daar verzekerd krijg je extra korting. Haha! Maar ik wil het wel even voor je navragen.

groetjes Armanda

ikisik

Berichten: 2784
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-04 12:29

Dank je wel, ja het scheelt heel erg bij de een of de andere maatsch. Als je het nog even wil navaragen....

ikke

Berichten: 37544
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 13:42

Bestaat er een merkenclub van je wagen? Die willen nogal eens hele interessante aanbiedingen hebben. Gewoon even internet op z'n kop zetten, ben je zo achter.
Anders gewoon even shoppen bij enkele tussenpersonen. Gewoon steeds dezelfde vragen stellen en dan vergelijken maar.
Denk bijvoorbeeld aan een groene kaart voor het buitenland, dat is lang niet altijd standaard.
Hoeveel korting krijg je omdat het een weinig gebruikte wagen is, zoals je ook voor de belasting onder het bijzondere tarief valt.
Genoegen nemen met een beperkte km-limiet geeft ook behoorlijke kortingen. Tussen 7500 en 10000km per jaar is vaak voldoende.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 14:32

Wij hebben onze veewagen bij London Verzekeringen. Bleek voor ons de goedkoopste met de juiste dekking te zijn.

ikisik

Berichten: 2784
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-04 12:35

Ik ben er helemaal uit ik heb er een gevonden en die kost me 300 euro per jaar incl. goeie inzittende verzekering.. nou ik ben heel blij.. dank voor de reacties