welke Led lamp op Accu bij de bak?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
elizabeth85
Berichten: 316
Geregistreerd: 16-10-17

welke Led lamp op Accu bij de bak?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-18 17:12

Ik was benieuwd naar jullie ervaringen naar een Lamp op accu voor bij de buitenbak. Ik wil graag een lamp op accu iivm geen stroom. Ik heb de beschikking over een buiten bak van ca. 20 bij 40 en wil daar nu graag een lamp bij. Voor in de paddock heb ik een bouwlamp, op stroom die verlicht nu net het voorste stukje van de bak en dan wil ik daar graag een lamp bij die ik kan gebruiken om de rest te verlichten. Als ik kan longeren ben ik al blij, maar de hele bak verlicht zou het mooiste zijn natuurlijk. Wat zijn jullie ervaringen? Welk merk en type gebruik je en welke lamp verlicht goed??


Zidore

Berichten: 5796
Geregistreerd: 31-01-09
Woonplaats: Onder de regenboog

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 22:57

ik zag laatst op facebook er 1 langskomen, met afstandsbediening. die mensen vroegen er 150 euro voor. blijkt dat het hele spul op aliexpress voor 20 euro staat :+

Freedom comes when you learn to let go, Creation comes when you learn to say no

Princesj

Berichten: 4544
Geregistreerd: 02-01-06
Woonplaats: Almere

Re: welke Led lamp op Accu bij de bak?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 13:36

Ik lees even mee, ik het het probleem andersom, perfect verlichte buitenbaan op stroom, maar bij de paddock geen stroom en dus geen verlichting. Mest nu met een hoofdlampje, maar gewone verlichting zou toch ideaal zijn.

Gulonia (Biscayo x Wolfgang), Femke (Jouwe 485 x Doaitsen 420), Nipine KN (Nizar VS x Triton), Nika van Wieringen (Kadar x Nizar VS)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: akishino, bonnielau, Malenka en 35 bezoekers