Leren springen in Utrecht??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
MorLor

Berichten: 55
Geregistreerd: 26-12-03

Leren springen in Utrecht??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-04 21:31

Hai, weet iemand waar je in ( of in de buurt van...) Utrecht kan leren springen??? Heb al een heleboel maneges afgebeld.. Maar ik heb er nog geen gevonden die specifiek springles geeft. Het probleem is nl dat ik geen eigen paard (meer) heb Huilen Ik wil heel graag beter leren springen. Heb op het moment nl geen enkel "oog voor de sprong" en kan het paard niet goed plaatsen voor de sprong.
Ik heb wel rij-ervaring-> rij Lichte Tour dressuur, maar wil heel graag wat beter leren springen
Nou mensen die iets weten : OK dan!


sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 21:33

ik zou het niet weten waar je springles kan krijgen als je geen eigen paard heb.staat er niet ergens op het internet?

Waar de kennis van de ruiter ophoudt,begint zijn grofheid!

MorLor

Berichten: 55
Geregistreerd: 26-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-04 22:11

Ik ga eens bij de Zilfia's Hoeve proberen.. Bedankt iig

Honeymoon
Berichten: 595
Geregistreerd: 11-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 23:47

Of bij Rijnenburg in Nieuwegein????

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 23:56

Vogens mij wordt er op manege Eldorado in Soest en op manege Schildknecht in Eemnes wel gesprongen. Is allebei ongeveer een kwartier met de auto vanaf Utrecht. Niveau zou ik niet weten...

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 00:03

Manege de Laanhoeve in Nederhorst Den Berg geeft ook springles Lachen Ik rijd er op donderdagavond in de springles, Anouar15 hier op bokt ook. Is een hele leuke manege

Voordat ik bij deze manege reed heb ik ook nog even bij de Boshoeve in soest gereden. Springles was toen om de week. Verder buiten springen was wel leuk, maar de binnenbak is daar erg klein. Dan moest je op de hoefslag stappen/stilstaan en om de beurt gas erop, over hindernis, dan had je 10 meter om af te remmen en dan moest je weer achteraan aansluiten. Niet echt ideaal. Manege Schildknecht ben ik ook nog wezen kijken, maar daar gaven ze toen geen springles (wel om de week dressuur andere week springen).
Ik hoorde laatst een verhaal dat Manege de Kamphorst in Loosdrecht ook springles geeft. Toen ik daar reed in iedergeval nog niet. Daarvoor kun je Georgette op bokt misschien wel een pb'tje sturen Lachen

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 15:13

Hai, hier ben ik, kwam toevallig in dit topic terecht Haha!

Om antwoord te geven op je vraag. We hebben een tijd lang elke week springles gehad, maar dat was alleen voor mensen die reden op een pensionpaard. Dus eigenaren, bijrijders, enzovoorts. Voor manegeklanten is er geen vaste springles, jammer genoeg...

14-11-'14 Sven ♥
02-06-'17 Quin ♥

www.meesteraap.nl -> Dé webwinkel met musthaves voor schoolgaande kids!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: greendragon, VWestra, Zonnetje97 en 24 bezoekers