lopen op koninginnedag

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

anne_bento

lopen op koninginnedag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-04 20:42

vorig jaar hebben we met de shets op koninginnedag rondjes gelope met kinderen erop, wat heel goed ging Lachen
toen hebben we ons telefoonnummer achtergelaten zodat we dit jaar weer konden lopen maar dan op een apart afgezet velde.

maar ik twijfel een beetje... 1 pony is drachtig, moet bevallen in Juni...
vorig jaar is ze bevallen in eind Mei en toen heeft ze dus nog prima die dag gelopen op koninginnedag... dus dat kan dan toch nog wel? de kinderen hoeven niet te drijven en er word natuurlijk alleen maar gestapt..

dan de andere, das een oude pony, waarschijnlijk zeker 25 jaar...
vorig jaar liep hij ook nog heel goed, afgelopen jaar rijd hij ook 2/3 keer per week en hij doet het prima!! ik twijfelde ook een beetje.. hij is alweer een jaar ouder maar nog wel actief... soms als hij geen zin heeft gaat hij stilstaan en met zjin hoofd ineens helemaal omhoog.. dit doet hij niet met rijden maar eerder met lopen.. ik ben bang dat hij ineens inzakt ofzo hoewel dat ook weer onwaarschijnlijk is omdat hij nu ook vrij veel loopt en dat hij af en toe stilstaat is denk ik dat hij ff geen zin heeft ofzo....

mhh ik weet het dus nog niet. ... ik vind het zelf onwijs leuk!! en denk op zich dat de ponys het ook moeten redden Lachen wat denken jullie? Lachen

Bento, mijn vriendje...

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 21:49

Gewoon doen en ze in de gaten houden zoals ieder paard. Als ze het niet aankunnen kun je gelijk ingrijpen. Gewoon stappen moet kunnen vind ik.

favoriet tijdverdrijf overdrijven is ook een vak
hoe sloop je een crosshindernis... nou zo dus
Gaat een ruiter naar de kapper; komt ie weer buiten.... Wat denk je.... Pony weg....

Ragne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 21:52

Ik denk wel dat het kan hoor, je moet alleen niet te lang lopen. Leuk wij doen dat ook altijd met manegepony's op koninginnedag! De meeste kinderen vinden dat echt gaaf Lachen

www.dressagedirect.com
Ragne eindstand Z1+3 :D --> nu met pensioen *\o/* nieuwe heldin = Wallenka! Nu M1+5

CCCCorine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 23:04

Hey wat leuk, dat heb ik ook heel vaak gedaan. We vroegen toen een gulden per rondje en we hebben er wat afgelopen op een dag...

Het werd helemaal leuk toen mijn moeder zich ermee ging bemoeien. Zij regelde de rij en de betalingen en mijn zusje en ik liepen ieder met een pony. Na 3 uur nonstop rondjes lopen, wilden we de pony's even uit laten rusten. Drie keer raden hoe moederlief reageerde: 'Wat, pauze? Lopen blijven, totdat de rij weg is...' En de rij ging niet weg, waardoor we die dag denk ik wel 7 uur hebben gelopen.

's Avonds waren we moeders erg dankbaar, want toen telden we de winst uit Haha!.

Ik denk trouwens dat je de beslissing om al dan niet te gaan pas tegen die tijd kan maken. Koninginnedag is pas over 3 maanden, dus er kan nog zoveel veranderen. Ik zou zeggen, kijk hoe het die dag met de pony's gesteld is en neem op grond daarvan een beslissing.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-04 09:17

ja ik denk ook wel dat het moet lukken.. Lachen ik moet deze week nog beslissen want ik moet die vrouw belen die alles organiseert... maar ik zou natuurlijk wel erbij kunnen zeggen dat het op het laatste moment nog niet door kan gaan ofzo...

Bento, mijn vriendje...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie