Wie kent Monique Leichtenberg?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Wie kent Monique Leichtenberg?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-04 18:17

Toen ik in Drachten bij het Fries Paarden Centrum reed heb ik (samen met Amanniej) een tijd les gehad van Monique. Dat was heel erg leuk!...Veel lol gehad enzo maar toen ging de manege failliet. Ik heb dat echt heel erg gevonden...Het was daar zo gezellig met alle mensen en pony's. Eigenlijk zoek ik mijn vorige instructrice nu weer. Om gewoon te weten hoe het gaat en hoe het met haar paard is enzo. En om haar te laten weten wat voor geweldig paard ik nu rijd enzo. Kent iemand Monique? Of zit ze op Bokt? Haar paard heette Gabber en ze heeft in pieterburen gewoont (of woont nog?) ...Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.

Groetjes Jildau!


Aman_

Berichten: 10623
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 10:42

Ze woont idd misschien nog in Pieterburen en als ze daar nog woont aan de hoofdweg.. Ik ben ook wel benieuwd hoe het maar haar gaat en
Gabber enz. Ik hoop echt dat iemand haar kent! En Jildau misschien weet Elianne het....(daar heb je ws niks aan maarja..)

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-04 13:55

Amanniej schreef:
Ze woont idd misschien nog in Pieterburen en als ze daar nog woont aan de hoofdweg.. Ik ben ook wel benieuwd hoe het maar haar gaat en
Gabber enz. Ik hoop echt dat iemand haar kent! En Jildau misschien weet Elianne het....(daar heb je ws niks aan maarja..)


Zit Elianne op Bokt dan?

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 16:22

nee, maar ik heb haar e-mailadres, pb maar even als je dat wilt hebben...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Trendiction en 113 bezoekers