bonte fjord

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 10:35

Er zijn veel verschillende soorten fjorden hoor Vippie, nie alle fjorden zijn van die "ronde dikkerdjes op korte pootjes". Ik heb zelf een slanke rijtypische fjord die van bouw echt wel wat weg heeft van deze bonte versie (niet totaal gelijkend maar er is een gelijkenis kwa exterieur) Haha! Ik zou alleen er niet zoveel voor betalen.

loulou

Berichten: 14812
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 11:13

kvind hem wel stoer

alleen 2000 euro.. Scheve mond

janedoe

Berichten: 693
Geregistreerd: 04-09-02
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 12:39

Nu weet ik ook meteen wat voor ras er bij ons op stal staat. Wij vroegen ons al jaren af wat het nou precies zou zijn maar nu is het dus duidelijk. Een bonte Fjord Haha! Hij lijkt namelijk sprekend op dit paard als ik zijn manen af zou knippen.
Hij is vanaf nu te koop want ik houd niet van Fjorden Clown .

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 12:46

sonjabelgium schreef:
Er zijn veel verschillende soorten fjorden hoor Vippie, nie alle fjorden zijn van die "ronde dikkerdjes op korte pootjes". Ik heb zelf een slanke rijtypische fjord die van bouw echt wel wat weg heeft van deze bonte versie (niet totaal gelijkend maar er is een gelijkenis kwa exterieur) Haha! Ik zou alleen er niet zoveel voor betalen.


idd, mijn fjord is mooi slank en heeft ook wel iets van de bouw van dit bonte model!
ik vind hem erg cool iig!
en tja 2000 euro, bont gooid te prijs nou eenmaal omhoog..

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 12:55

Ik vind d'r maar een akelig kort nekkie opzitten... Nja, mensen zat die bereid zijn de hoofdprijs te betalen voor iets bijzonders, dus die 2000 zullen ze er wel voor krijgen...

Bella

Berichten: 4051
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Wanneperveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 16:40

Vippie --> Dat ie niet op een fjord lijkt ben ik totaal niet met je eens, zie de vergelijkenis zeker wel!!! Fjordje die hier op stal gestaan heeft had er zelfs wel wat van!!

Vind 'm verder errug stoer!!!....jammer dat ik er het geld niet voor heb!
En verder vind ik 2000 euro wel erg duur, ook algemeen voor een fjord, maarja iedereen kan natuurlijk kijken wat de gek er voor geeft he!!