even een vraagje mbt het aanvragen startkaart

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Sannie1980

even een vraagje mbt het aanvragen startkaart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-04 21:19

Ik heb dan eindelijk mijn paardenpaspoort binnen dus kan ik mijn startkaart aanvragen.
Ik heb bij de stichtse rij en jachtvereniging de formulieren aangevraagd, maar krijg ik nou van hun een acceptgiro voor het contributiegeld? En van de knhs ook een acceptgiro voor hun lidmaatschap? (hoeveel is dat eigenlijk, mag er onderhand wel een krantenwijk bij nemen Geld, geld! )

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 21:42

normaal loopt alles via de vereniging, die rekenen alles door aan jou Lachen Bij ons is dit wel zo, dus zal wel overal zijn Kosten staan op http://www.knhs.nl/knhs/tarieven.asp , er staat wel 2003, maar volgens mij zijn deze van 2004

FNRS jury dressuur, mennen, carrousel, springen en parcoursbouwer
http://www.sintels.nl
[MHK] 12 of 16, wie rijdt er mee in het carrouseltopic?

Fjordenmaniak

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 14:25

Bij mij verliep dat ook via de rijvereniging.
De rijvereniging moet volgens mij de KNHS betalen en jij krijgt van de vereniging een rekening voor de contributie voor de vereniging + contributie voor de KNHS.

Waarschijnlijk hoef je de het contributiegeld van de KNHS niet te betalen, omdat je dat al via de rijvereniging gaat.
Neem anders even contact op met het secretariaat van de Stichtse.

If it isn't a FJORD, it is JUST a HORSE!
Hersteltraining in de bossen van de Utrechtse Heuvelrug

Princess

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 14:34

aan de vereniging moet je contributie betalen bij mij is dat geloof ik 30 euro en dan aan de knhs betaal je contributie en je startkaart dat is ongeveer 75 euro, daarbij komen nog startcoupons deze kosten 15 euro per setje van 16 stuks ofzo?
ja tis een dure sport!!want dan heb je nog geen wedstrijd gereden!en daar moet je ook nog voor betalen!!tip van mij!zorg dat je veel in de prijzen valt kan je nog wat terug verdienen!haha maar dat is ook niet altijd even makkelijk!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie