Ondernemingsplan

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zonnetje81
Berichten: 18674
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Ondernemingsplan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-04 12:54

Wie o wie heeft al eens een uitgebreid ondernemingsplan moeten schrijven voor school? Ik ben opzoek naar een leidraad namelijk.

Wie is zo vriendelijk om mij een exemplaar toe te willen mailen??

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 12:55

Da's een snelle manier om je huiswerk af te hebben....

Zonnetje81
Berichten: 18674
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-04 13:25

Hahaha zo werkt het niet nee........ dit is een project verspreid over 10 weken. Maar ze hebben ons geen leidraad gegeven waarmee we moeten beginnen, daarbij moeten we ons eigen bedrijf starten.

Het is niet zo dat als iemand dat stuurt ik klaar ben........was het maar zo Lachen.

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 13:33

Yorghos heeft net haar ondernemingsplan goedgekeurd gekregen door de bank. Misschien kun je haar een pb sturen?

Kyra

Berichten: 1399
Geregistreerd: 05-11-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 14:21

Voor een leidraad kun je ook de Kamer van Koophandel vragen. Er staat ook veel op het internet. In vraagvorm, na het beantwoorden van de vragen kun je zo een ondernemingsplan opstellen.

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 14:43

Marieke, als je er een gevonden hebt zou je die door kunnen mailen?

Ik ben heel nieuwsgierig hoe zoiets er uit ziet, en mss wil mn vader er eens naar kijken. Hij zou het namelijk ook geweldig vinden om iets 'vasters' met paarden te doen, maar dan moet ik van hem zo'n ondernemingsplan maken. Heb er amper een benul van hoe het moet Scheve mond

(geen reacties please van dat kun jij toch niet enzo, het is ook nog lange niet serieus bezig, maar mn vader wil er evt over gaan denken Knipoog )

fransje23

Berichten: 15347
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 15:58

Ik dacht ook meteen aan de Kamer van Koophandel. Daar kan je heel veel informatie krijgen. Ik heb het zelf ook gedaan voor een project van school dus ik spreek uit ervaring.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 18:12

Kamer van koophandel is inderdaad een heel behulpzaam orgaan. Je kunt er altijd met al je vragen terecht en kunt er ook een cdrom bestellen adh waarvan je je plan kunt opstellen.

Elsjuhh

Berichten: 603
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 18:41

hoihoi ik heb nog wel een accountrapport dat ik zo kan mailen, dat lijkt wel een beetje op een ondernemigsplan, verder moet ik ook nog wel ergens een ondernemersplan hebben liggen, als je me ff een pb stuurt met je e-mail adres kan ik het accountplan zo opzoeken, voor het ondernemersplan moet ik even graven, maar kan ik ook wel boven water krijgen hoor... Voor welke studie is dit eigenlijk???

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 19:46

je kan ook naar een bedrijf toe gaan
ik heb ooit ook eens een ondernemingsplan moeten schrijven voor een kroeg en heb via kennisen een ondernemingsplan gekregen van een restaurant ...
en de KvK heeft ze ook wel liggen

Suzanne F.

Berichten: 49206
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 21:46

Hhahaha, das een goede!! Zo makkelijk kom je er niet van af hoor... Knipoog
Die van mij krijg je niet, zit veel te veel bloed, zweet en tranen in en heeeeeeeel veel uren werk en ploeteren..... Scheve mond

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 21:49

hey, gemaakt en een 8,5. 10 weken?? Ik had 'm in 4 dagen af. . probeer de abn amro site eens die is echt héél goed. Misschien heb ik 'm nog wel op een schijfje staan, het moeilijkste is de financien dat moet kloppen. Je moet een goede swot hebben enzo. Probeer zoveel mogelijk zoveel uitgebreidt uit te leggen. Waarom dit, waarom dat, hoezo p die manier enzo.