eskadron peesbeschermers met bont.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sall

Berichten: 6712
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 15:59

Ik heb idd bruine (bij een vosje) zal ze eens op de foto zetten, zijn echt ideaal!

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-04 23:06

Antoinette schreef:
Ik heb ook van de bonte eskadron peesjes, want mijn paard kan niet tegen die andere binnenkant.
Het nadeel vind ik idd dat ze zo snel vies worden. Daarom gebruik ik ze niet als ik buiten ga longeren/rijden als er plassen liggen, dan bandageer ik.

Dus proberen we ze zo weinig mogelijk te wassen, want het bont gaat er wel van achteruit.
Misschien dat ik, als deze op zijn, ook maar eens ga kijken naar die anderen waar je het bont eruit kan halen. Lijkt me ideaal.


ja dat had ik met mickey dus ook,van de gewoone peesbeschermers kreeg ze wondjes en de haren daar erg ruw.
ik gebruik ze vanaf nu ook alleen met goed weer.(we hebben wel een binnenbak,maar moet even een stukje buitenom)
maar ik heb nog gewoone peesbeschermers en best veel bandage's :d die gebruik ik dan ook maar met vies weer.

bedankt voor de tips Lachen

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 00:49

IK heb ook van die bonte peesbeschermers, alleen die van BR met dat grijze bont. Die gooi ik gewoon bij m'n dekjes of alleen in de wasmachine en daarna nog evenop een beveiligdprogramma in de droger OK dan! .. Ze zien er nog steeds goed uit!

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 11:53

Ik heb laatst mijn wollen poetshandschoen (was ook heel onwijs vies) in een emmer heet water met betadine scrub/ shampoo gedaan. Je hoeft maar heel weinig te grbuiken, 1 dag laten weken. Uitspoelen en hij was echt weer brandschoon. Spaart het wol ook, wie weet lukt dat ook zo met je peesbeschermers.