Bandages ja of nee

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 

Bandages nuttig of mode?

Poll eindigt op

Nuttig
13 (30%)
Mode
29 (69%)

Totaal aantal stemmen: 42


capopjekop

Berichten: 30614
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 19:49

er zullen best paarden zijn die ze nodig hebben maar ik vnd ze onnodig. ik gebruik ze ook niet. ik denk dat ik (persoonlijk) eerder amber er mee beschadig dor het verkeert om doen van die dingen beschadig dan haar help. en vroeger hadden de paarden ook geen bandages terwijl ze over minder regelmatig terrein galopeerde dan onze paarden. en ik vind daarbij dat die dingen onwijs heet worden en zweten.
maarre met springen gebruik ik soms peesbeschermers, maar dan kijk ik eerst naar wat we gaan doen. bij wat lage balkjes en kruisjes gebruik ik ze niet.
Laatst bijgewerkt door capopjekop op 23-01-04 19:53, in het totaal 1 keer bewerkt


Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 19:53

Ja ik las dat ze wel 40 graden konden worden, en bij langer dan een uur trainen kon dit schadelijk zijn.
Ze mochten vroeger dan wel over minder regelmatig terein galoperen, nu moeten ze (naar mijn mening) toch wel echt zwaarder werk leveren. (denk aan die hoge hindernissen, zijgangen), maar toch blijf ik van mening dat peesbeschermers beter voldoen dan bandages Knipoog

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Coentjuh, sammyvriend en 13 bezoekers