wat moet ik doen??(verzrogstertje..)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hevonen

Berichten: 5620
Geregistreerd: 21-01-04
Woonplaats: up north

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 15:01

Als je echt denkt dat ze erop rijdt, maak er dan meteen een einde aan. een vriendin van mij heeft een 1,5 jarige merrie verloren omdat buurtkinderen er stiekem ritjes op maakten. De spronggewrichten hebben daar zo van te lijden gehad dat die (veelbelovende) merrie afgemaakt moest worden. De DA had het over overbelasting en vroeg of ze er soms al mee bezig was. Ze begreep helemaal niet hoe dat kon. Later hoorde ze van anderen over die kinderen.

Yessy

Berichten: 23025
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 15:22

Spetterlover"]
[quote="Emeraldo schreef:
Vraag haar of ze op je pony heeft gezeten, waarschijnlijk schreeuwt zei zo hard NEE dat ze zichzelf al heeft verraden. Vraag haar daarna waarom het halstertouw dan zo was omgeknoopt, ik denk dat ze dan gaat stotteren, twijfelen, niet uit haar woorden komen, en dus wel duidelijk is dat ze wel heeft gereden. Dan kun je daarop meteen zeggen dat ze niet meer welkom is.

Heeft ze echter wel een goede reden, die jij gelooft, begin dan over je spullen die door de wei liggen. Neem de longeerzweep mee naar huis en kijk het een weekje aan. Zeg dat haar ook. Is er geen verbetering kun je haar gewoon zeggen dat je een ander verzorgstertje gaat zoeken die wel goed is voor Malibu.


Dat vind ik echt een goede oplossing, moet je misschien eens proberen
[/quote]

dit lijkt me wel de beste oplossing, en als ze voor alles een goed excuus heeft en je haar dus een kans geeft, gewoon opnieuw alle regels doornemen met haar en als ze zich er niet aan houdt duidelijk maken wat de gevolgen zijn.

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 00:33

is er al iets verder gebeurt? Of heb je haar nog niet gesproken? Wil namelijk wel graag weten hoe ze reageerde als je haar geconfronteerd hebt met wat jenu hier ook zei..

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 00:38

Idd, heb je al iets ondernomen ?

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 00:45

Bij een jonge pony zoals deze zou ik er zoiezo nooit voor gekozen hebben om een jong (onervaren?) meisje als verzorgster te nemen. Liever een ouder iemand, met wat meer verantwoordelijkheid, ervaring en verstand.

Maar ik ben wel benieuwd hoe het afgelopen is!

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-04 16:07

neej heb nog niks ondernomen..heb het meisje niet meer gezien of gesproken en voor zover ik weet is ze niet meer bij malibu geweest..
ik ga haar van de week eventjes bellen.want heb besloten dazt ik liever in me eentje malibu doe..dat ik zeker weet dat er niks gebeurd..