Sportive High Rider/Mountain High Rider

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Sportive High Rider/Mountain High Rider

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-04 00:32

Welke laars van Mountain Horse heb jij, hoe bevallen ze en waarom heb je voor dat model gekozen en niet voor het andere?

Voor de duidelijkheid Sportive High Rider is de nette versie, Mountain High Rider de stoere versie.

Ik zelf heb de Sportive High Rider en dat is meer toeval. Ik was al een tijdje op zoek naar laarzen van Mountain Horse en toen kon ik deze overnemen van iemand. De Mountain High Riders lijken me echter ook fijne laarzen.

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 04:43

Hier zijn al heel wat topics over geweest, heb je de zoekmachine al geraadpleegd? Verder heb ik er wel bij gestaan toen ik nieuwe laarzen ging kopen, maar ben uiteindelijk toch gegaan voor de klassieke laars...

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 07:57

Ik heb de stoere versie gehad, rits ging telkens kapot, erg jammer wanr ze zaten erg lekker maar elke keer een nieuwe rits is ook geen goedkoop geintje..

lenny

Berichten: 372
Geregistreerd: 13-02-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 08:32

mijn dochter heeft ook de ""stoere"versie,ik heb ook 1 keer de rits moeten vervangen.maar als je ze rechtop zet met lege flessen erin blijven ze goed!

ik zelf heb de mountain rider van kunstof ,gevoerd en waterdicht en die zijn echt heerlijk!
Je kan er ook best goed mee rijden.

BertinaBvd

Berichten: 2228
Geregistreerd: 21-11-03
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 08:59

heb de shr
zijn super laarzen alleen heeft helaas mijn hond lastst haar tandjes erin gezet waardoor ze beschadigd zijn
gulukkig aan de kant die je niet ziet als je aan het rijden bent maar het is toch zonde

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-04 10:24

Carlaa schreef:
Hier zijn al heel wat topics over geweest, heb je de zoekmachine al geraadpleegd?


Niet over waarom ze voor een bepaald model hebben gekozen, daar gaat het mij eigenlijk om.