wie meenemen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23443
Geregistreerd: 09-04-01

wie meenemen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-04 17:37

Ik kreeg net van mijn oude stage de vraag of 2 van mijn pony's op de flora mogen staan, natuurlijk mag dat!!

Maar nu komt het probleem wie ik mee ga nemen...

Mijn eerste ingeving was Polly en Katinka, leuk moeder en dochter. Maar ja Katink is momenteel nog niet geënt en wil nog steeds errug graag drinken. Achteraf gezien is die combi niet echt super.
Dan kom ik bij Katinka en Sharif, staan nu ook al samen en dat gaat prima..maar weer het probleem van het niet geënt zijn van Katinka..

De derde optie; Polly en Sharif kan wat mij betreft ook prima, alleen staat Polly onder dek, en ja is dat wel zo leuk op een beurs en zouden ze mekaar niet helemaal dol maken (Sharif met zijn hengstengevoelens).

Als jullie op zo'n beurs zouden lopen zouden jullie er dan bezwaar tegen hebben als er een pony met een deken staat? Of denken jullie dat ze overdag wel zonder deken kan dan (het is 21 en 22 februari)...

Even een korte beschrijving van alle 3 de paardjes..

Polly:
Superlief voor kinderen, rustig en knuffelbaar. Is geschoren staat onder een deken

Katinka: Zo mogelijk nog knuffeliger, klein en jong, is niet geënt en diep in mijn hart zegt iets dat ik haar niet mee moet nemen...straks wordt ze weer ziek..

Sharif: Zo nu en dan wel bijterig, wel heel vrolijk en altijd in voor een knuffel, wel een hengstje..

Waar zouden jullie voor kiezen?

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 17:43

Polly en Sharif, omdat je dat niet moet doen met een pony die niet ingeent is !

Dennis

Berichten: 31471
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 18:24

Mijn eerste ingeving is idd ook Polly en Tinka.
Maar zo als je zelf zegt, Tinka mee nemen is, zeker nadat je al met haar mee gemaakt heb, toch wel een risico.
21 en 22 feb is het natuurlijk nog wel aardig winter. Het kan nog koud zijn, maar het kan ook heel erg mee vallen. Ik neem aan dat ze binnen staan daar, dan kan Polly denk ik best zonder deken(tis nog een maand, dan zit ze waarschijnlijk al weer wat dikker in d'r vacht dan nu).

Ik denk dat ik dan toch voor Polly en Biebje zou gaan. Tinka mee nemen is imo een aardig groot risico, t gaat net lekker met d'r.

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 18:28

Polly en Tinka mee nemen zou inderdaad zijn, maar ik denk dat je toch rekening moet houden met Tinka. Ze is klein en het gaat inderdaad net weer goed met haar.
Zeker niet nu ze nog niet ingeent is.

Over een maand heeft Polly al weer wat meer haar en ik neem aan dat ze binnen staat op de beurs. Daar is het dan sowieso wat warmer als buiten.
Je kunt toch altijd je deken meenemen? Lachen

Ik zou persoonlijk Polly en Sharif mee nemen Lachen

Marije_jiplover

Berichten: 25322
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 18:35

Andere vraag: Kan Katinka wel alleen thuisblijven als de andere twee weg zijn?

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23443
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-04 21:28

yep Tinka kan aleen thuisblijven, geen enkel probleem. Ze staat nu samen met Sharif in een box maar toen Sharif ineens koorts kreeg heeft ze ook een paar dagen in haar uppie gestaan.