paard op proef bij een ander...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Wicked2016
Berichten: 1158
Geregistreerd: 29-10-02

paard op proef bij een ander...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-04 22:42

hey,
Nastacia staat dus te koop heb je mss al kunnen zien op bokt.
en er is dus iemand die er heel erg in geintreseerd is. maar eerst moest er pony weg(opdat ze plaats zou hebben).
duss... vandaga kreeg ik een mail ja mijn pony is morgen weg dus als je wilt mag je er komen brengen...en koop ik dat ze een week of 2 weken op proef mag...
ik denk dat de eigenaar hier niet zo mee akkoord zullen zijn (ik eignelijk ook niet) we hebben al van velen gehoord dat ze dan een ziek, kreupel, uitgehongerd paard terugkregen. en ze staat dat ook in NL we wonen in Belgiƫ .
klein detail: ze is zelfs nog niet eens is komen kijken naar haar Verward


Samm

Berichten: 1562
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Twello

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 22:47

ik snap het niet helemaal Verward ze maild jou? maar je bent niet de eigenaar... en ze koopt een paard dat ze nog nooit heeft bekeken Scheve mond ? beetje raar

Ineke2

Berichten: 33090
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 22:47

Ik zou het niet doen...zoiezo een paard op proef geven niet, al helemaal niet als ze nog niet eens zijn wezen kijken!!

Ik zou zeggen: Je mag haar uitproberen zoveel je wil, maar dan wel bij mij op stal, ze word niet meegenomen voordat ze betaald is.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 23:30

Als ze nog niet eens is komen kijken zou ik t echt niet doen! Misschien wel iemand die gewoon voor 2 weken even een paardje wil en m daarna weer terug brengt..
Ik heb mijn paard wel op proef gehad, maar ben wel eerst 2 weken komen kijken en we hadden een contract opgesteld, dus t kan goed gaan, maar in dit geval zou ik t niet vertrouwen!

Wicked2016
Berichten: 1158
Geregistreerd: 29-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-04 09:53

ja idd, ik heb gezegd kom haa reerst maar uitproberen dat is helemaal geen probleem, want op proef zit ons tog niet zo lekker
samm: ja ik ben de eigenaar niet, maar ik ben wel het hulpje Lachen nee ik mag haar paarden te koop zetten (zelf doet ze er eigenlijk geen moeite voor) en als ik er eentje verkoop krijg ik er een deel van

F

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 09:55

Ik sluit me helemaal bij Ineke aan!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 10:19

ikke ook Lachen

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 11:49

Ineke2 schreef:
Ik zou het niet doen...zoiezo een paard op proef geven niet, al helemaal niet als ze nog niet eens zijn wezen kijken!!

Ik zou zeggen: Je mag haar uitproberen zoveel je wil, maar dan wel bij mij op stal, ze word niet meegenomen voordat ze betaald is.


idd niet doen!
je weet nooit wat ze met je paard doen en hoe je die dan weer treug krijgt..

Dag lieve mama...

Samm

Berichten: 1562
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Twello

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 11:54

ok dan zeg ik niet doen idd Lachen

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 12:21

Ik zou het ook niet doen. In de eerste plaats vraag ik me af hoe serieus je deze reactie moet nemen als iemand niet eens de moeite wil nemen om naar het paard te komen kijken.
Daarnaast zou ik mijn paard niet 2 weken op proef meegeven aan iemand die je nog nooit hent ontmoet...

* To Belg, or not to Belg *

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 12:21

nope niet doen!
die van mij is vandaag terug komen van slechts 3 daagse proef! vind het 3x nix!!!!!!!
lekker laten kopen, en anders maar niet, die van mij gaat ook niet meer op proef! dan komen ze maar een extra x hierheen ofzo

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 12:24

Ik heb ook slechte ervaringen met een paard op proef meegeven.
Ze mogen van mij zo vaak komen kijken en rijden als ze zelf willen, maar ik geef een paard niet meer op proef mee.

The universe is a big place. But it's okay - you'll grow into it.
-Carl Munson-

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 14:33

Ik zou dit ook zekr niet gedaan hebben laat ze eerst maar kijken bij me paard. En ik hou er niet van als mensen mijn paard op proef zouden nemen laat ze dan maar eventueel bij mij komen rijden maar mee krijgen ze het niet..

ClauH

Berichten: 4734
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tegenover de Xenos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 14:36

En wie koopt er nou een paard zonder eerst te komen kijken Verward
Niet doen hoor !

~Turbohoof Solutions ~

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 16:06

nog een keer: NIET DOEN...
snap het idd ook niet dat ze op afstand bepaalt dat ze jullie paard wel wil. Op proef zou evt. kunnen, maar dan wel bij jou... heeft ze alleen pech qua afstand. Maar voor het paard is het anders ook zielig, moet hij een eind reizen, wennen en misschien weer terug.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: KDonna, Ubermetrics en 75 bezoekers