WANNEER inrijden??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 13:54

sonjabelgium"]
[quote="Kleintje19 schreef:
Tsja... ik weet ook wel dat het wat veel is, maar het is een richtprijs. Ik heb er (nog) niet over onderhandeld ofzo. Ik denk dat ik de prijs iig wel naar 1200 omlaag krijg, verder weet ik het niet. En als ze een beetje meer kan dan nu (dus: 100% zadelmak, ze is al 100% verkeersmak, licht ingereden) dan is ze dat volgens mij wel waard.

of niet?????????????



Ik ben dit topic aan het lezen en sta nogal verbaasd te kijken over de prijs die je wil geven voor deze pony. Nog héél erg dun, waarschijnlijk zal ie twee worden nu in de plaats dat ie al twee jaar is (M'n ponymerrie die in maart twee zal worden is een goed vergelijkbaar beeld en ziet er precies zo uit!!!!!). Ter vergelijking van prijs ... Ik verkoop een fjordenruin, 3 jaar oud en zadelmak, zeer mensgericht en vriendelijk karakter, een stuk sterker dan dit smalle pony'tje ... en voor die prijs die jij daar wil geven (1200 euro) heb je er een recent gekocht regendeken bij, een nieuw hoofdstel met bit, een compleet zadel, z'n halster, ... gewoon z'n hele boeltje! De prijs ligt dus echt véél te hoog!!!!!! Zo'n pony's moet je vinden rond de 700 a 800 euro zonder papieren en die zullen dan nog een gunstiger bouw hebben!
[/quote]


Normaal mag je jezelf niet quoten maar lees het stukje over m'n fjord

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 17:23

hihi, dankje wel voor jullie berichtjes. Sonjabelgium, ik zal je zo ff PBen. En Splash, dankjewel!! Haha! You rock...
In ieder geval, ik ben wel blij dat ik nu een definitieve beslissing heb genomen. Mijn ouders ook, haha! Op zich heb ik ook helemaal geen haast met het kopen van een paardje, als het volgend jaar gebeurt is het ook prima. Kan ik voorlopig eerst nog op zoek naar een verzorg/bijrijd- of leasepaard. Ik ken hier in de buurt een man die mishandelde paarden opvangt die je dan kan leasen, da's misschien ook wel een goed idee. Naja, ik zie het allemaal wel...

Het komt wel goed!! *LOL*

Caira
Berichten: 26056
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 17:27

Heel goed van je meis! En hoe banketstaaf het ook is nu, straks ben je blij met je besluit! Klopte het trouwens dat die mensen echt meer gegadigden voor dat paard hadden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 17:31

Jep dat klopte! ik heb ze afgelopen zaterdag zelf ontmoet. nu moet ik alleen nog die eigenaren bellen :S echt geen zin in! ik had op zich met ze afgesproken vanmiddag, en toen kwamen ze niet opdagen... echt heel vaag! naja... het komt wel goed Haha!

nogmaals, als iemand nog een leuk paardje te koop heeft staan of te koop weet: let me know!! Wat ik zoek staat in mijn profieltje, hihi *LOL*

Oja IrishLady, het is idd wel banketstaaflig Tong uitsteken leuk he dat dat woord automatisch verandert!

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 17:40

Ja, of het is nogal poedersuiker Knipoog

MelodyT

Berichten: 3246
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 17:49

Ga je dr toch nie kopen?ze was ook wel erg duur vond ik ook al...zo gouw ik iets voor je weet laat ik het horen(werk opeen handelsstal en konmen echt goede brave ponys vanaf...je kunt ze altijd op proef krijgen,inruilen of geld terug krijgen..veel succes met je zoektocht!

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 18:13

je heb een verstandige beslissing genomen door haar niet te kopen OK dan! gelukkig heeft de liefde je niet helemaal blind gemaakt en heb je er goed over nagedacht Lachen ik zou, zoals je zelf aan aangeeft, eerst zoeken naar een bijrijd of leasepaard. je kan er dan achter komen of je het financieel red en met de tijd, want een eigen paard/pony kost echt heel veel tijd en geld! als je het allemaal red dan zou je bijvoorbeeld na je vakanties enzo op zoek kunnen gaan naar een eigen paardje.
ik wens je in ieder geval veel succes met het zoeken naar een bijrijd/lease/eigen paard en ik hoop dat je geen spijt krijgt van de (moeilijke) beslissing die je nu gemaakt heb!

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 18:18

Ook ik vind het heel goed van je dat je die beslissing hebt genomen!
Ach de echte perfecte pony komt nog wel!

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 18:19

Ben je zeker dat je wil wat je in je profiel aangeeft? In je PB schrijf je dat je bang bent dat een fjord te sterk voor je is en in je profiel vraag je een niet-ingereden jong dier graag met pit erin ... Je kan een krachtmeeting verwachten met elk jong paard om vast te stellen wie nu de baas is en wie de volger Knipoog

Figor voldoet de stokmaat uitgezonderd helemaal aan je omschrijving.