Regendeken: HH platinum/High Tech?

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Nintu

Regendeken: HH platinum/High Tech?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-04 20:09

Ik ben opzoek naar een nieuwe regendeken voor Nic. Hij heeft er nu eentje van Hurricane (gekocht via bokt) maar die is vanaf het begin af aan geen seconde waterdicht geweest. Hij hoort het wel te zijn dus ik behandeld met waterdicht spul voor in de wasmachine (functie herstellend-iets), daarna nog waterafstotende spray erover. Maar toch dat rotding houdt het nog geen halfuur uit in de regen Boos! (regendeken + daaronder gevoerde staldeken 350Gr en nog is pony zeiknat).

Ben nu dus (beetje spoed) opzoek naar een nieuwe regendeken (ongevoerd).
Nu zag ik op de HH site de HH Platinum en de High tech. Iemand ervaring met deze dekens als regendeken? Nic heeft de High Tech wel in de gevoerde versie en die is echt 100% waterdicht. De ongevoerde ook?

En een indicate van de prijs waar ik op moet rekenen?
En anders iemand een suggestie voor een mooie waterdichte regendeken, ongevoerd en een normale prijs? (:P) 2 mensen bij mij op stal hebben een Bucas, super mooi maar iets boven mijn budget (:D)

Thanx

(ik weet dat er vast wel meer topics geweest zijn, maar de zoek-functie bij mij spoort niet helemaal...)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie