Hoe kan ik ze overhalen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 19:50

Blijfen proberen! en zeggen ze nee ophouden! of een beetje gaan slijmen, of met de eigenaaresse vna die ponny gaan praten? en alles op een lijstje zetten, dan valt het bedrag nog aardig mee maar als je het echt moet betalen dan begin je pas te denke

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 11:48

hey hoe lijkt t nu? heb je t al aan je pa en ma gevraagd?
ik denk dat een shet en studie wel goed gaan samen; het is een sober ras en als je haar in een weitje zet kom ze ook aan haar beweging als jij eens een tentamenweek hebt...
en vriendjes en paarden zijn goed te combineren; gewoon n kwestie van t goede vriendje vinden Haha!

MelodyT

Berichten: 3246
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 11:58

misschien beetje stomme reactie van me maar je bent 15 bijna 16 wil je dan niet liever een grotere pony???

Sassieja

Berichten: 4838
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-04 15:42

Hoi!

Melody t schreef:
misschien beetje stomme reactie van me maar je bent 15 bijna 16 wil je dan niet liever een grotere pony???


He, nee hooor waarom zou het een stomme reactie zijn? Haha!
Ja daar heb ik ook wel aan gedacht maar weet je, ik hou zoveel van die beesjes, en als ik inderdaad een keer niet kan dan kan ik haar gewoon een dagje laten staan, en dat kan met een groter paard natuurlijk ook wel maar eerlijk gezegd kan dat hier eigenlijk niet in de buurt....want ik heb eens rondgevraagd en de goedkoopste stal hier voor een paard is rond de 150 euro....en dan is een shetje nog te doen! Bloos

Maar om even verder te vertellen: heb gisteren een brief aan me moeder gegeven met alles erin, en hoe ik me erover voel enz.
Mijn vader is nu een paar dagen naar Engeland en die komt vanavond thuis en dan gaan ze het er denk over hebben, want me moeder vroeg of ik vanavond niet eens naar mijn vriendin moest? Tong uitsteken

Maarja......even een vraagje nog aan jullie: Die mensen willen die pony's dus zo snel mogelijk kwijt dus ik denk eigenlijk niet dat hun het een goed idee vinden als ik die pony zou leasen.....maar vinden jullie dat ik aan die mensen moet vragen als ik haar mag of hun haar klinisch goed laten keuren of dat wij dat doen?
Meestal doen de nieuwe eigenaars dat; dat weet ik wel maar zou ik het ook aan hun kunnen vragen, of is dat raar? Verward

Enne p.s: stomme en domme reactie's bestaan niet! Pling

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 22:16

ik zou haar zelf laten keuren, door je eigen DA enne succes

Sassieja

Berichten: 4838
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-04 12:19

He verdikkeme! Boos!
Me vader heeft vertraging en komt dus vaanvond pas heel laat thuis! Boos!
Nog langer wachten.....
Maarrem....als ik haar zelf laat keuren door mijn dierenarts kan ik dan aan die eigenaar een 'prijsvermindering' vragen? Verward

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 12:45

nee dat denk ik niet maar je kunt wel afspreken dat goegekeurd jou rekening en afgekeurd hun rekening??? je kan het altijd proberen. wel ff laten weten hoe het gaat he?

Sassieja

Berichten: 4838
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-04 12:32

Ja zal ik doen! Haha!
Vandaag is mijn vader eindelijk terug en ik moet het er vandaag dus maar eens over hebben, vinden jullie niet?

Maar ik moet maar niet teveel hopen anders is de teleurstelling te groot.
Maar als ik wat meer weet laat ik het jullie meteen weten!
En wens me suc6! Bloos

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 23:33

succes Tong uitsteken laat ff wten he? hoe het gegaan is.

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 00:10

Ik zou inderdaad eerst een maandje proef doen en dat ook goed vastleggen. Je ouders zitten je niet voor hun lol te stangen, ze zullen daar een goede reden voor hebben. Misschien een idee om daar eens goed naar te vragen en ook meteen goed naar te luisteren. Dat maakt onderhandelen echt veel makkelijker. En als jij denk dat je het kan en zij willen je een kans geven. Zou ik het eerst voor 1 maandje doen Lachen

Succes!

Sassieja

Berichten: 4838
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-04 13:28

Haha nou ik heb heel wat te vertellen!
Ik had alles op papier gezet en toen het nog eens over gehad maar toen mocht het nog steeds niet..
Nou en toen had ik het er nog eens met me moeder over enzo en toen vroeg ze; Maar hoe wil je het allemaal en hoe had je het dan allemaal ged8?
En ik alles uitleggen en toen zei me moeder dus dat ze vond dat ik er wel al heel goed aan alles gedacht had enzo en dat ik het er dan maar met mijn vader over moest hebben.
Nou en dat heb ik toen gedaaan en toen mocht het dus!! Haha! Haha! Haha! Haha!
Hahaha nu heb ik dus een hele lieve pony!!!! Lovers Lovers
En iedereen bedankt voor de tips! OK dan!
Kuzzies! OK dan!

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 13:32

Gefeliciteerd!!! komen er fotos

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 23:02

Super zeg! Gefeliciteerd joh! Ja snel foto's plaatsen nu he?

Lieke

Berichten: 11352
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 00:18

Gefeliciteerd, super dat het toch gelukt is!
Als je met een goed plan komt zijn je ouders denk ik eerder geneigd toe te stemmen omdat ze zien dat je serieus bent.
Wel gauw foto's he!

Sassieja

Berichten: 4838
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-04 14:19

Ja ik zal effe allemaal foto's opzoeken en dan vragen of iemand anders ze voor me kan plaatsen.....want ik weet echt niet hoe dat moet.....kan het alleen via MSN..... Blond

Haha maar ik ben hartstikke blij met haar en ik bedank jullie nog maar eens een keer!

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 14:58

gefeliciteerd!!

Sassieja

Berichten: 4838
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-04 16:56

Thanx allemaal!!!!!!

Sassieja

Berichten: 4838
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-04 16:58

Maarrem eigenlijk kan hier nu wel een slotje op en dan zal ik wel een nieuw topic openen met foto;s enz.