bottenkraker

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
laida

Berichten: 1022
Geregistreerd: 04-04-03
Woonplaats: aarle-rixtel

bottenkraker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-04 11:44

Hoi bokkers

ik wilde graag weten of er hier bokkers zijn die hun paarden hebben laten behandelen door een bottenkraker en/of ze ook resultaat hier mee hadden.
ik wil dit graag weten omdat ik mijn paard misschien wil laten behandelen.
dus laat wat van je horen.


esther82

Berichten: 2160
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Bennebroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 11:48

Ja, Givar is en aantal maal behandeld door een osteopaat. Hij is op meerdere plaatsen gekraakt, en goed hard ook (je hoort het letterlijk kraken) Ik ben heel tevreden over het resultaat. Zou het zo weer doen.

...

Bergje75
Berichten: 392
Geregistreerd: 16-07-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 12:02

Ody is gekraakt door Rodinde. Ik was echt tevreden! Let wel op je nazorg: ik zou daarna zeker kiezen voor fysiotherapie. Kraken creeert de voorwaarden tot bewegen alleen maar. Wanneer je daarna op een verkeerde manier weer aan de slag gaat, zit het zo weer vast. Bij mensen werkt het precies zo.
Kan natuurlijk ook zijn dat je paard door een ongeluk een probleem heeft gekregen (was bij ody het geval). Veel succes!

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 13:11

mijn vorige pony is ook gekraakt door rodinde en was er erg tevreden over en idd wat ody zegt je moet goed letten op je nazorg want anders heb je er niks aan en zit ie zo weer "vast"

............

Jits

Berichten: 1165
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 15:33

Mijn vorige bijrijdpaard is twee keer door Rodinde gekraakt. Na de eerste behandeling ging het heel goed, maar na een week of 8 moest ze toch nog een keer gekraakt worden. Je hebt dus kans dat één keer kraken niet genoeg is.
Het is trouwens niet echt fijn om naar te kijken, hoe iemand met flinke hamers op de rug van je paard staat te timmeren!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 15:53

Heb het nog nooit gezien, maar zou het pijn doen bij een paard? Vind het ook altijd zo eng klinkne, maar ja, soms is het wel beter.

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 18:04

zou eerst fysio proberen en dan evt. een goede manueel therapeut. kraken is iets wat je niet tot in het oneindige mag blijven doen. De man.therapeut uit Bodegraven zegt dat 2 tot 3x max is.

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 20:04

Fellor schreef:
Heb het nog nooit gezien, maar zou het pijn doen bij een paard?


mijn vorige pony kreeg een verdoving en voelde er verder niks van, hij stond gewoon te slapen.

............

laida

Berichten: 1022
Geregistreerd: 04-04-03
Woonplaats: aarle-rixtel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-04 12:59

bedankt voor de reacties.
vanmorgen was de man op stal en heeft haar behandeld , ik koop dat ik goede resultaten heb.
groetjes anja


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Lynn_Nikita, rocky_1995, Veldbloem en 87 bezoekers