Wie koopt er wel eens iets via Ebay?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DubbelFun

Berichten: 88662
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 15:02

Omdat de Nederlandse Ebay op paardengebied niks voorsteld Verdrietig
Daarom gaat iedereen ook naar de Duitse of de USA (voor Westernspullen)
Ooit heeft de Nederlandse Ebay (vlak na de overgang van Ibazar) wel een eigen paarden-onderdeel gehad, maar die is nu verwijderd omdat er niemand wat te koop zetten c.q. er niet gekocht werd.

Gelukkig is Bart nu bezig iets op poten te zetten wat beter werkt dan EA nu en hopelijk ook beter als Marktplaats, waar iedereen maar belachelijke bedragen kan bieden en nooit op mailtjes reageert Verdrietig

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 15:24

Als bart er niet was ... Haha!

Ja, marktplaats is echt erg, zie je een paard te koop staan, heeft iemand er maar liefst 80 eurocent op geboden! niet om vrolijker van te worden.

DubbelFun

Berichten: 88662
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 15:29

Ja dat is natuurlijk een echt onzinbedrag. Maar soms wordt er wel redelijk geboden en als je dan mailt krijg je nooit een antwoord, maar ondertussen wordt er ook niet meer hoger geboden op je item. Schiet echt niet op daar.

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 15:34

Citaat:
Wat doe ik fout dat ik wel 4 euro moet betalen via internetbankieren


dan zit je zeker bij de Postbank, daar moet je aparte formulieren aanvragen voor buitenlandse betalingen en het is nog niet één keer goed gegaan bij mij, ik moest altijd achteraf nog 10 of 15 euro per post opsturen omdat ze het bedrag niet hadden ontvangen, dat haalt de Postbank eraf en het is nooit duidelijk hoeveel het is.....
Vet balen dus, want ik zie vaak iets op Ebay Duitsland......hoewel, wel goed voor m'n portemonee eigenlijk

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 15:34

Als verkoper zou ik er zelf heel blij mee zijn als mensen maar bleven bieden op m'n item Lachen

DubbelFun

Berichten: 88662
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 15:39

Smurf: als je de buitenlandbetalingsopdrachten van de Postbank hebt en je vult het juiste IBAN-nummer in dan hoeven beide partijen niets extra's te betalen. Bij mij werkt het iig goed.
Maar het duurt allemaal zo lang... paypal is gewoon lekker snel Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 18:38

Hmmm... misschien ga ik toch eens meebieden op die rondgenaaide Schumacher....

Cowgirl

Berichten: 23742
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 19:00

Hier bij mij thuis wordt ontzettend veel gekocht op E-bay.
Mijn vader is nogal gek op oude films en oude filmposters, hij is inmiddels bij sommige al vaste klant. We hebben een periode gehad dat er elke dag(soms wel 2x) een wagen voor de deur stopte met nieuwe pakketjes Haha! .

Nou ja beestje moet een hobby hebben.

Zelf koop ik ook wel eens wat.
Van de zomer nog een prachtig hoofdstel met slobberstraps en paardenhaar reins.
Ook zweetdekens op de duitse maar het lijkt wel of de duitse maten wat kleiner zijn dan hier in nederland
Ook films en ik ben mijn collectie james bond leesboeken en andere stuf drastisch qaan het uitbreiden.

En in de toekomst hoop ik dat ik een OF zadel kan kopen maar ik wil eerst op reis Tong uitsteken
Er staat nu trouwens een hele mooie zwarte op, wel endurance maar precies degene die ik wel wil hebben. Lovers

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 19:08

Ellende schreef:
waarom gaat paypal.uk makkeijker worden? Ik heb al nooit problemen met .com

Ik zit ook op een andere auctionsite waar ze de regel hebben dat als er in de laatste 10 minuten geboden wordt er 10 minuten tijd bijkomt, dat vind ik veel aardiger eigenlijk.


Nederland kan je geld van de USA laten overzetten op de rekening, naar België kan het nog altijd niet. Met paypal.UK zal het wel kunnen