Help wat moet ik kiezen?!

Moderators: Neonlight, Just_Sannee, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

stalleke

Help wat moet ik kiezen?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-04 19:39

Ik heb een probleempje ik rijd een paard voor iemand en hiermee les ik ook op de manege...
ik heb dan prive les.. sinds 2 lessen ben ik bij iemand anders erbij gaan lessen dus nu les ik 2x een half uur...

nu heb ik een probleem ik moet er met 1 stoppen en weet niet goed wie.. iemand tips? ik zal over allebei wat vertellen en de manieren van lesgeven

1. Hier les ik al bijna een jaar bij, iedere week een half uurtje Quick (het paard wat ik rijd) loopt hier vrij goed, alleen is zwaar op de hand en we doen bijna alleen maar op volte rijden en ze let bijna niet op mijn houding, terwijl ik dit juist graag wel wil omdat ik naar deurne ga komend jaar... hier betaal ik 19 euro!!
bij haar moet ik ook mijn teugels vasthouden als hij tegenstribbeld en dan ontspannen, alleen zo krijg ik veel druk op de teugels en ben ik na een half uur doodop en me armen erg pijnlijk

2. Hier les ik nu dus pas 2 lessen bij, Quick loopt hier heel licht op de hand en erg goed met achterhand, ze let erg veel op mijn houding, en ze vraagt steeds aan me hoe het paard loopt of ik het ook kan voelen wat hij fout doet, dit vindt ik opzich wel fijn.
hier betaal ik maar 11 euro!!
Bij haar moet ik met zo weinig mogelijk druk op mijn teugels mijn paard rijden, zodat hij achterhand eronder zet en ontspant
dit gaat tot nu toe erg goed af.. hij loopt er erg lekker bij *LOL*

aik weet dus echt niet voor wie ik nu moet kiezen??
2 zei ook al dat ze extra op mijn houding let ivm dat ik naar deurne ga..

help wat moet ik Verward

iemand tips?

Gjilke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 19:56

Hmzz vrij lastig, maar ik zou toch voor de tweede gaan. En niet voor de prijs, maar omdat ik, door je verhaal, het idee heb dat je daar het verst mee komt. Bovendien vind ik het weleens goed om zo nu en dan eens iemand anders naar mij en mijn paard te laten kijken.

Vinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 20:15

Als ik de twee stukjes zo lees dan heb ik het idee dat je zelf nummer 2 het fijnst vindt. Ik zou persoonlijk voor nummer 2 gaan omdat je paard bij deze beter loopt. Af en toe wisselen van instructeur is ook niet slecht.
Succes in Deurne!

Lieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 21:37

Ik denk dat jijzelf al gekozen hebt...
Je bent ook de enige die die keus kan maken.

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 21:37

voila, het antwoord ligt voor de hand.. 2

Sunny-power tussen de paarden
dressuur L1, springen B & SGW B

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-04 08:50

oke ik denk dat het ook 2 word, alleen nu heb ik een probleem hoe ga ik het tegen die andere instructrice zegge?
ik kan wel zeggen dak er mee stop maarja wat ga ik dan zeggen als ze vraagt waarom?

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 09:42

Je laat zelf in je antwoord doorschemeren dat je voor 2 kiest. En af en toe veranderen van instructie hoeft helemaal niet zo slecht te zijn hoor.

Wees gewoon eerlijk tegen die andere instructrice. Vertel dat je een hele poos fijn bij haar gelest hebt maar dat je ook behoefte hebt aan een andere kijk en dat je dat gaat proberen. Het zou niet fijn voor haar zijn als je erover liegt en ze komt er later achter.

Zelf geef ik ook les. En ik heb er helemaal geen problemen mee als iemand zegt een tijdje te stoppen met lessen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie