GZ: stalling omg. AmsterdamNoord!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

GZ: stalling omg. AmsterdamNoord!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 19:34

Hallo iedereen!!

Ik ben op het moment bezig met de aanschaf van een paard, maar ik kan geen stalling voor hem vinden bij mij in de buurt. Het dichtste bij dat ik kan vinden is in De Beemster, en dat is me net iets te ver...

Ik zoek een stalling (liefst met wei) omg. Landsmeer, Den Ilp, Purmerland, Purmerend, Amsterdam (Noord)! Weet er iemand iets??? Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen. zou je me dan willen mailen op fleurdepaauw@hotmail.com

Alvast onwijs bedankt!!!!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 19:53

Ik weet niet wat je precies wilt voor stallen, maar ik ken er wel een paard in de buurt van Amsterdam-noord.

Manege Zunderdorp, maar is nog niet zo lang geleden verkocht. Ik weet niet hoe het daar nu is.

De 3 merrien in Broek in waterland, tja wij zijn daar met ruzie weggegaan..maar wie weet is het wat voor je. Er werden tenminste alleen kinderlessen gegeven en er was dus genoeg ruimte om te rijden. Zowel een binnen- als buitenbak, longeerkraal, spuitstal en weiland.

Een stukje verder in broek in waterland (richting zuiderwoude) ook nog een pensionstal. Alleen een buitenbak, wel weiland. Die stal staat best goed bekend, geloof ik.

Ik sta zelf in Assendelft, wel een stukje verder weg, maar wel een hele fijne (en luxe) stal.

Miko

Berichten: 1521
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: Zaandijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 22:47

Misschien kun je eens in Oostzaan gaan kijken (is toch dichtbij Landsmeer)?

Stal Zuidereind van de fam Das of
Stal Taams (AnneOmie staat hier oa. misschien kun je haar pb-en)

Ik sta zelf bij Manege Veldt in Wijdewormer, da's ook nog steeds dichterbij dan de Beemster volgens mij Lachen . Je hebt in Zaandam ook nog Manege Kalverhoek.

Ik hoop dat je geschikte stalling vindt!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 22:51

Idd, de stallen die Miko noemt ken ik ook allemaal redelijk goed. Op de kalverhoek heb ik zelf 4 jaar gestaan.

Mocht je meer info willen, mag je altijd PB'en.