HELP!mijn verzorgpony wordt afgepakt!!Wat te doen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Wat moet ik doen??

Met de eigenaar praten
48 (96%)
Met dat meisje ruzie maken
Geen stemmen
Ander (graag vermelden)
2 (4%)

Totaal aantal stemmen: 50


Naadjuh4Live

Berichten: 421
Geregistreerd: 05-12-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-04 19:25

het is al afgelopen Haha!:D:D:D
ze was het "vergeten"
maar ze mag er niet meer op en .... ze vint me een k*twijf....
want IK heb het allemaal gedaan allemaal..en die moeder heeft me inderdaad aangeraakt maar de eigenaresse van Leila is voor me opgekomen en die moeder heeft haat excuses aangeboden!!
toch nog goed afgelopen!!!!

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 19:36

Dat is mooi, komt het toch nog goed.
Maar als je niet genoeg tijd hebt... of gewoon heel veel dagen... dan zou je die pony toch misschien wel met dat meisje kunnen delen?

Jennifer

Berichten: 4738
Geregistreerd: 11-05-03
Woonplaats: Echten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 19:55

Nou ik zou de pony niet zowieso niet meer met dat meisje delen. Als je ziet hoe die met je om is gegaan!

germie

Berichten: 25992
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 20:08

Dus het is goed afgelopen Haha! Mooi zo.
En gelukkig staan de eigenaar en je moeder achter je.

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 20:14

Nou dat vind ik niet, Joeylover. Wat kan dat meisje nou aan het rare gedrag van dr moeder doen?
En ik snap best dat dat meisje gehecht die pony niet zo graag weer terug geeft. Zeker als het echt zo'n lieverd is! Daarom is onderling iets regelen denk ik ook een idee.

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 20:21

tsja.. wat myra1 zegt klinkt logisch, maar gevoelsmatig zou ik me meer bij joeylover aansluiten.. I

k heb in ong dezelfde situatie gezeten, alleen was ik dat meisje dat kwam omdat die anderen er even geen zin in hadden.. Al had ik wel de verantwoordelijkheid en kon het die andere 2 geen r*k schelen hoe hij erbij stond.. (vieze stallen , geen voer, je kent t wel...)

MAar goed.. ik ben dus ook weggestuurd daar.. Lag allemaal wel iets anders, maar ik ben er 3 maanden lang kapot van geweest (heb m ook 2 jaar gedaan) veel janken en nergens zin in hebben.. Dus ik kan heel goed begrijpen dat dat meisje het er moeilijk mee heeft, maar ik weet ook hoe t is als iemand anders ineens "jouw' paard gaat doen.. (na 2 jaar kwamen ze ineens weer wel en kon ik opzouten, lang verhaal...)

En ik betwijfel ook of dat wel goed gaat.. als dat meisje ook 1 a 2 dagen komt.. HOudt ze zich daar dan wel aan? Ze spijbelt nu al van de basisschool.. Waarom zou ze dat dan straks ook niet doen?
Ik zou me eerder bij joeylover aansluiten denk ik.. maar ik vind het moeilijk te beoordelen, omdat ik niet weet hoe en waarom dat meisje het zo deed..