Wie heeft een foto van Hexagon's Latamanda?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Wie heeft een foto van Hexagon's Latamanda?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-04 11:46

Wie heeft er een foto van Hexagon's Latamanda. Ik heb een 3/4 zusje van haar en ik ben benieuwd hoe ze er uit ziet en of ze een beetje op elkaar lijken. Ik kan helaas niks vinden op internet!!
Mijn merrie Lisenka is een Matador x (Hamanda) Belisar x (Amanda) Doruto
Latamanda is een Matador x (Indiamanda) Sultan x (Amanda) Doruto


Alvast heel erg bedankt.

BIOLA II GOUD SECTIE 7 EN SUB KAMPIOEN VAN HET RAS 2011 IN BELGIE!
BRONS SECTIE 11 NEDERLAND 2014
3de MORFOLOGIE SECTIE 11, TOTAAL 5DE NEDERLAND


Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 11:54

Volgens mij is deze ook familie:
Afbeelding
Uruguay. Rubiquil x Sultan x Doruto

Stond op www.stalhexagon.nl
Van die merrie kon ik zo gauw niets vinden.

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 12:18

Misschien dat je ze beter kunt bellen, ik denk dat ze die info wel willen sturen.

- Offline -

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-04 12:28

Manon schreef:
Volgens mij is deze ook familie:
Afbeelding
Uruguay. Rubiquil x Sultan x Doruto

Stond op www.stalhexagon.nl
Van die merrie kon ik zo gauw niets vinden.


Dit moet een kind van Latamanda zijn.? Verward
Die had ik al gezien en staat ook in hun folder geloof ik. Er staat ook een foto van Roumanda in. Maar van Latamanda en Indiamanda is niks te vinden. Verward

BIOLA II GOUD SECTIE 7 EN SUB KAMPIOEN VAN HET RAS 2011 IN BELGIE!
BRONS SECTIE 11 NEDERLAND 2014
3de MORFOLOGIE SECTIE 11, TOTAAL 5DE NEDERLAND

petraaken

Berichten: 44187
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 13:09

gewoon hen vragen om info of de merrie zelf gaan bekijken in hun stal en vraag of je haar op de foto mag plaatsen. Voor zover ik weet leeft ze nu nog en wordt zelfs gereden door Thamar Zweistra (dat laatste ben ik wel niet 100% zeker. In elk geval heb je dus al een goed sport en fokpaard in je stal en weet je al wat ervan kan verwachten indien je ermee zou fokken.

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-04 14:22

petraaken schreef:
gewoon hen vragen om info of de merrie zelf gaan bekijken in hun stal en vraag of je haar op de foto mag plaatsen. Voor zover ik weet leeft ze nu nog en wordt zelfs gereden door Thamar Zweistra (dat laatste ben ik wel niet 100% zeker. In elk geval heb je dus al een goed sport en fokpaard in je stal en weet je al wat ervan kan verwachten indien je ermee zou fokken.


Ik weet dat Thamar haar rijdt.
Ik heb haar 2 jaar geleden verreden, teugelkreupel en licht spierbevangen gekocht bij een handelaar. Gekocht op hoop van zegen. Of ik heb een leuk rijpaard of misschien een goede fokmerrie. Rijden gaat nu super vergeleken toen ik haar kocht en fokken is afwachten. Mijn Bepje een sportpaard, nou ja en nee. Ze is heel mooi, kan leuk lopen, maar helaas is ze mishandeld geweest en is argwanend tegen mannen en bepaalde mensen. Ze kan geen 1 paard in aan buurt verdragen. Dus wedstrijden rijden is er niet bij en ik ben dat trouwens ook niet meer van plan. Ze staat alleen in de paddock en op stal geen 1 paard naast haar of maar in de buurt van haar. Ze is happy zo!

BIOLA II GOUD SECTIE 7 EN SUB KAMPIOEN VAN HET RAS 2011 IN BELGIE!
BRONS SECTIE 11 NEDERLAND 2014
3de MORFOLOGIE SECTIE 11, TOTAAL 5DE NEDERLAND

petraaken

Berichten: 44187
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 15:40

hé, ik ben dus niet alleen die een paard die geen enkel vreemd paard in haar buurt veelt buiten deze die ik nu heb. Wedstrijd rijden is met de paard van mij ook niet te doen. heb er 3 gereden en het is gewoon niet te doen zowel voor paarden en ruiters. Alleen wees niet bang om er mee te fokken omdat ze geen andere paarden in haar buurt wil. Haar eigen veulens zal ze best accepteren. Die van mij is zelfs een hele goeie moeder.

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-04 17:19

petraaken schreef:
hé, ik ben dus niet alleen die een paard die geen enkel vreemd paard in haar buurt veelt buiten deze die ik nu heb. Wedstrijd rijden is met de paard van mij ook niet te doen. heb er 3 gereden en het is gewoon niet te doen zowel voor paarden en ruiters. Alleen wees niet bang om er mee te fokken omdat ze geen andere paarden in haar buurt wil. Haar eigen veulens zal ze best accepteren. Die van mij is zelfs een hele goeie moeder.


Een paard/dier is niet zo geboren, maar zo gemaakt, HELAAS! Boos!
Het veulen is "eigen" en dat accepteren ze meestal wel. Tenzij het paard echt een kronkel in de kop heeft. Eerst maar kijken of ze van binnen oke is.

BIOLA II GOUD SECTIE 7 EN SUB KAMPIOEN VAN HET RAS 2011 IN BELGIE!
BRONS SECTIE 11 NEDERLAND 2014
3de MORFOLOGIE SECTIE 11, TOTAAL 5DE NEDERLAND


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Fientj, Hannanasjuh, Hennos, laran, RoRo44, s0173957, Schrompeltje en 33 bezoekers