ponykampen??!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

ponykampen??!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-04 18:29

hajhaj.
ik mag van de zomer met Asjoe(verzorgponytje) op ponykamp, maar ik wild er graag 1, waar ik asjoe helemaal aan hun kan toevertrouwen, ik vind het soms zo`n raar gevoel hebben, als er vreemde je pony voeren enz. wie weet der een leuk kamp????Het meot nartuurlijk ook wel wat vooor mij aan zijn. Maar eht liefste, wil ik ook wel me eigen gang gaan met asjoe.Zoals zelf bepalen of ze buiten staat enzo!

X-x-X
Lianne en Asjoe

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 20:11


Donna1
Berichten: 997
Geregistreerd: 25-01-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 17:28

drenthe- Les chevaux

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 17:36

Meer iets voor VmR en misschien eens even zoekfunctie gebruiken....

DubbelFun

Berichten: 88672
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 17:38

Van Am naar VMR.

Pivanti

Berichten: 5107
Geregistreerd: 05-01-04
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 18:16

Hoi!

Ik ben een keer naar www.paardensportcentrumdekempen.com geweest
Die is wel heel leuk! s'morgens 1,5 - 2 uur les en s'middags voltige/barrelrace/quiz/zwemmen s'avonds een buitenrit van 2 uur.
Het is er erg leuk, maar hoe dat gaat als je een eigen paard meeneemt weet ik niet... Ze hebben wel mooie stallen hoor en ze hebben ook weide...

ik ben ook naar www.eekwal.nl geweest, maar die vond ik helemaal niet leuk, wij gingen er weinig rijden (3 dagen 2 uur rijden, nog een keer 1,5 uur, en 2 dagen maar een half uurtje) Tijdens de buitenrit gingen we geen eens in galop... echt stom... en ze geven slecht les (behalve toen we 1x van een echte instructrice les hadden, dat was wel heel leuk!)
Er waren toen 2 meisjes die een eigen pony bij zich hadden. Ze moesten dan gewoon zeggen hoeveel voer de pony's moesten hebben of ze konden ook zelf voer meenemen en dat voeren, die pony's hebben alleen op stal gestaan, niet in de wei, ik weet niet of dit wel of niet mocht...

www.bergemo.nl lijkt mij heel erg leuk, daar ga ik dit jaar waarschijnlijk naar toe! Je krijgt elke dag les en maakt iedere dag een buitenrit, je rijd minimaal 3 uur per dag!

www.vanhornehoeve.nl lijkt mij ook heel leuk

Laat je weten waar je naar toe gaat? !!!

Groetjes Patricia

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 18:42

Bij manege de Eekwal mag je zelf alles weten voor je paard. Alleen als hij stro eet (zoals de paard van mn vriendin) mag je het er niet uit scheppen. Dus toen moest de pony van mijn vriendin op het land dag en nacht terwijl er allemaal mensen zo langs kunnen rijden. Dat vond ze niet leuk.
Verder vond ik manege de Eekwal ook niet leuk. Slecht geregeld allemaal, helft van de activiteiten hebben we niet gedaan en het les dat je krijgt is ook niet echt goed.

Jennifer

Berichten: 4738
Geregistreerd: 11-05-03
Woonplaats: Echten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 19:46


Alja

Berichten: 25592
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 20:22