Pension stalling Noord Holland?? (omgeving Alkmaar

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kriel

Berichten: 6544
Geregistreerd: 08-07-03

Pension stalling Noord Holland?? (omgeving Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-04 12:30

Wie weet er voor een vriendin van mij goede stalling en trainmogelijkheden voor een redelijke prijs in Noord Holland?
Misschien ie er iemand die particulier nog iets weet?
Het gaat om de stalling van 3 paarden. Ze is door wat prive omstandigheden bijna genoodzaakt haar paarden te verkopen als ze niet een redelijke stalling vindt op korte termijn.
Wie helpt?

Zelfvertrouwen......als je alles los laat heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen


Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 12:38

de omgeving van Alkmaar ken ik niet zo goed, maar in Nieuwe Nieuwdorp zit een pensionstalling(aan de weg van alkmaar naar middenmeer) daar is een binnenbak, buitenbak, en gelegenheid om de paarden naar buiten te doen!
als je meer wilt weten moet je maar ff een pb sturen

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

gomir

Berichten: 25513
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 20:48

anneke van bokt heeft een pensionstal in de omgeving van Alkmaar geloof ik en in Heerhugowaard-noord zit ook een bokker(paulanda)

Maar ik weet niet wat die vragen en of ze drie paarden kwijt kunnen

Verder zit Flair_s in Heilo, maar die zit dacht ik helemaal nokvol

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

texeenmaikey
Berichten: 3066
Geregistreerd: 04-09-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 20:49

in hoogwoud zit ook een pensionstalling en dat is niet zo ver weg bij alkmaar vandaan en verder weet ik het zo niet zo snel voor je ik ga morgen wel ff bij mij op stal voor je vragen misschien dat onze staleigenaar nog wat weet

Spookje

Berichten: 281
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 21:21

Op de kogendijk (nr.85 dacht ik) in Bergen is er een stalling. Ik sta er zelf en het bevalt me heel goed. Ik weet niet of ze nog plaats hebben. Maarja als je het wat lijkt moet je gewoon maar ff gaan kijken.

Thank You For Being One Of My Blessing.. Never Let You Go..
I Love You More Than Yesterday, And Less Than Tomorrow.

vanja

Berichten: 597
Geregistreerd: 03-01-03
Woonplaats: bij de zee... en bos, in noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 22:46

Spookje schreef:
Op de kogendijk (nr.85 dacht ik) in Bergen is er een stalling. Ik sta er zelf en het bevalt me heel goed. Ik weet niet of ze nog plaats hebben. Maarja als je het wat lijkt moet je gewoon maar ff gaan kijken.


ben bang dat we vol zitten maar je kan het alyijd even gaan vragen Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cardy, Eleeke, Joesje, ogidni en 30 bezoekers