hebben jullie dit ook???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

hebben jullie dit ook???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-04 01:36

dat je af en toe gewoon met paarden wilt stoppen paarden verkopen alle zooi verkopen en iets ander gaan doen?? maar toch ook weer helemaal gek op ze kan zijn en ze nooit meer kwijt wilt?
ik wel soms word ik gewoon gek van ze luisteren ze voor geen meter en worden ze weer eens ziek en zit gewoon alles tegen. en de andere keer is er geen vuiltje aan de lucht en wil je zelfs gaan fokken met je merrie. hebben jullie dat ook dat je dus gewoon niet weet wat je wilt? Ach gut ik heb t zowat elke dag wel dat ik ze weg wil doen om bijvoorbeeld dat ze ziek zijn en dan niet af en toe maar echt vaak of omdat ik weer eens niet kan rijden maar dan niet omdat ze ziek zijn maar dat alles bevroren is en niet buiten kan rijden omdat ze dan gek gaat doen. of dat de bak bezet is en je hoderd jaar moet wachten. of gewoon dat je aan het werk bent en pas vrij bent als het donker is en er geen licht is echt fijn dus. Ach gut
Laatst bijgewerkt door Alikesflame op 05-01-04 01:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 01:38

Nee, dan was ik er al mee gestopt Lachen

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 01:38

Zo van: dat je het ene moment denkt: 'jeah, zet die hindernissen weer klaar' en dat je het volgende moment moeite moet doen om een bokserie uit te zitten?

Het blijven dieren met een eigen wil, is denk ik ook wel één van de leuke dingen van paarden Lachen

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-04 01:45

ja idd maarsoms word er gewoon gestoord van dan heeft ze weer last van de nek en dan vind ze alles buiten in ene eng en de volgende keer is ze super en wil ze alles voor je doen

MuSLi

Berichten: 5241
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 11:15

Ja ik heb dat ook wel eens, als het allemaal niet gaat zoals het eigenlijk zou moeten gaan...
Dat je dan het idee hebt van, ik kan maar beter stoppen want het heeft toch geen nut op deze manier... Scheve mond

Door die periodes kom je ook wel weer heen, als je maar niet stopt en het gewoon blijft proberen!

Elsjuhh

Berichten: 603
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 17:38

Had ik soms wel eens last van ja, maar nadat ik een paar maanden ben gestopt ben ik toch weer begonnen omdat het zo ontzettend begon te kriebelen. Paarden, als je er eenmaal aan bent verknocht blijft je het ook je hele leven.. zucht

shantihdior

Berichten: 500
Geregistreerd: 18-07-03
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 17:48

het is de tijd van het jaar.koud nat alles bevroren.ze mankeren ook meer dan in de zomer.tenminste bij mij.hopen dat het maar snel lente mag worden

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 17:53

Heb ik nooit.. gelukkig! Maar heb ook geen paard zoals jij die van jouw omschrijft Knipoog

gekke_koei

Berichten: 4425
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 18:19

heb ik ook wel ens last van gehad. heb mijn paard nu een jaar. ze zeggenaltijd dat je na eenjaar pas goed kan bekijken of het paard veranderd is.. ofzowiets.. als in iuit testen enzo..
ik mag aannemen dat mijn paard daar nu klaarmee is Haha! maar hij heeft jaren in de manege gelopen.. is 15,5. is groot log en lomp. is niet de snelste. is ontzettend stijf het eerste kwartier(en das nou net de tijd die je krijg om los te rijden voor een wedstrijd Boos! ) hij heeft l ast van zun rug gehad. heb al verschilllende zadels moeten kopen zonder dat ik daar het budget voor had.. dus hopetee alles weer wijzigen om hem er boven op te hlpen.. maar nu na een jaar heb ik hem eindelijk nageeflijk.. wonderlijk een ander bit.. en nu pas heb ik zo iets van.. al die moeite isnie voor nix geweest.. maar ik heb tijden gehad dak er echt geen zinmeer in had.. het is een grote verantwoordelijkheid. je moet er toch elke dag heen en ik ben er zo 1 van dieniet eenander op het paard zet.. ik wil alles zelf doen dan gebeurt het zoals ik het wil en hoef ik me geen zorgen temaken enzo...

maar soms heb je van die dagen.. dan weet je ineens nie meer waar je het voor doet.. dus ik kan dat heel goed begrijpen...
en nog geef ik dit beesi enie op Haha! ik zal er mee in de l komen.. hoelang het ook duurt Haha! en hij kan heus nog wel eenpaar jaar mee Tong uitsteken

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 18:56

Ik rij nu alleen Jessie eigenlijk (en koos beleer ik) maar soms word ik echt strontziek van Jessie.. Dan heb ik echt ff zin om m zn strot om te draaien.... Hij kan zicht soms echt aanstellen en af en toe word je daar echt gek van! Jessie heeft dan ook wel een handleiding, maar soms denk ik echt van GRRRRRrr stik maar ga je maar in dat weiland vol staan vreten dan en dan krijg je toch lekker geen aandacht! (van de boer krijgt ie t toch niet..) maar goed, andere keren gaat t keigoed en dan wil je m voor geen goud kwijt.. Beetje vaag maar ja..

paardjuhsz

Berichten: 3136
Geregistreerd: 13-08-03
Woonplaats: Barneveld (:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 18:59

joyce je hebt helemaal gelijk in de vakantie dacht ik ook een paar keer ik doet het niet meer en dan had ik toch zin echt PFFFFF

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-04 19:09

ja bij me eerste paard werd ik er ook ziek van want die had dan weer baarmoederbloeding en toen kreupel en toen ataxie en toen bloedvergiftiging allemaal binnen het jaar. maar daar had ik t niet mee opgegeven toen het 2e paard was afgekeurd dus ook weg vond t eigenlijk niet erg was nog niet over mijn andere paard heen en nu deze die al geopereerd is aan ocd na dat ik haar 1,5 maand had kwamen we daar achter en toen bronchitis wat niet overging tot van de zomer. waardoor je dus constant niet kan rijden. heb gelukkig wel vanaf jullie kunnen rijden tot november en dan had ze weer dikke poten en last van haar nek waardoor ze gruwelijk gaat bokken en je half vermoord met poetsen terwijl ze poetsen heerlijk vind. en dan is het eindelijk over en is het winter en kan je nog nix.pffffffffffffffffffff. word er gewoon moe van. en begint me pa ook te zeuren van ja je moet haar verkopen want je kan er niet mee buitenrijden (omdat ze een paar keer echt siuper eng heeft gedaan) maar ja ik hoef niet perce naar buiten heb haar voor de sport gekocht en sowat ik ga gerust weer met haar naar buiten. en nou mag ik in ene ook geen veulen meer met haar fokken omdat het veulen dan netzo'n karakter zou krijgen terwijl ze hardstikke lief is en alleen buiten vervelend is en ja dat bokken doordat ze last van haar nek had. zo ff me verhaal kwijt

Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 19:20

Af en toe heb ik dat ook ja,dan denk ik :Ik verkoop jullie lekker allemaal,jullie luisteren toch niet,niets gaat zoals het moet,alles zit tegen dus ik verkoop lekker alles!
Maar dan de volgende dag....Kom je erachter dat je helemaal niet zonder de paarden en alles eromheen kunt.
Ik denk dat je die momenten soms nodig hebt,zodat je daarna weer vol zin en moed met de volle 100% er tegen aan gaat.