Mijn Haflinger slaat steeds op hol!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
prisje_marie

Berichten: 755
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 17:03

arme muck arme jij, je weet nou nog niet waar je aan toe bent met die paardjes.

Maar hoe kwam jaike ook al weer aan haar zere rug want ik hoorde het niet want kabouter kwebbel (priscilla) prate er weer eens door heen. Scheve mond

kablom
Berichten: 225
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 19:18

sterkte ermee

prisje_marie

Berichten: 755
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 20:05

Citaat:
want kabouter kwebbel (priscilla) prate er weer eens door heen. Scheve mond


nou bedankt mar Boos!
jij bent anders net ietsie groter hoor dus ik zal me maar geen kabouter noemen Verward

Josée
Berichten: 51
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 23:02

Typisch Haflinger wordt er nu gelijk geroepen maar dat hoeft dus helemaal niet zo te zijn hoor. Ik heb er een gehad die ik inderdaad van ellende weer verkocht heb na 3 maanden: paniek, wegrennen naar huis terwijl ik er op bungelde en mee in de sloot gelegen! Loopt nu braaf mee in de les op een manege maar kon schijnbaar niet alleen mee op pad. Nummer 2 is mijn lieve Noortje: een gouwe Haffie! Hartstikke lief, zelden problemen. Soms wat eigengereid maar altijd over te halen tot samenwerking/medewerking. Verschil is dus ws. de opvoeding en het vertrouwen dat ze hebben meegekregen in mensen tijdens het opgroeien en opvoeden??

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 00:35

dat valt tegen!
hoop dat het te verhelpen is..
ik zal iig voor je duimen want dit is idd geen leuk uiteinde.

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 13:18

Josée schreef:
Typisch Haflinger wordt er nu gelijk geroepen maar dat hoeft dus helemaal niet zo te zijn hoor. Ik heb er een gehad die ik inderdaad van ellende weer verkocht heb na 3 maanden: paniek, wegrennen naar huis terwijl ik er op bungelde en mee in de sloot gelegen! Loopt nu braaf mee in de les op een manege maar kon schijnbaar niet alleen mee op pad. Nummer 2 is mijn lieve Noortje: een gouwe Haffie! Hartstikke lief, zelden problemen. Soms wat eigengereid maar altijd over te halen tot samenwerking/medewerking. Verschil is dus ws. de opvoeding en het vertrouwen dat ze hebben meegekregen in mensen tijdens het opgroeien en opvoeden??


heb er ook zo'n 'gouwen' gehad vroeger, dus hou er ook niet van als de beestjes meteen maar alles verweten wordt. en zeker niet met dit gedrag. maar barb gaat duidelijk ook uit van een probleem die niks met haar karakter te maken heeft.

succes met haar genezing verder, barb! Ach gut

fancylover

Berichten: 2870
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 17:37

Barb schreef:
Lekker hoor heb ik weer, 2 paarden met rugproblemen en 1 pony met schimmel (straks waarschijnlijk 5 Huilen ) Lekker uiteinde hoor.......vooral blijven lachen Scheve mond


OWJEEJ heb jij nu ook al schimmel in je stal?? dat is niet zo mooi!!! en dan ook dat nog!! Maar positief denken!!!!! ik hoop maar dat je de oorzaak snel vind!! want volgens mij is het een fijn paardje hoor!!!!!!!!!!

prisje_marie

Berichten: 755
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 11:06

prisje_marie schreef:
Citaat:
want kabouter kwebbel (priscilla) prate er weer eens door heen. Scheve mond


nou bedankt mar Boos!
jij bent anders net ietsie groter hoor dus ik zal me maar geen kabouter noemen Verward


het lijk er anders niet op Knipoog Haha!
aangezien iedereen mij al een kabouter vind