Hippisch Centrum de Delft

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Lente

Hippisch Centrum de Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-03 10:52

Hai Allemaal!

Ik woon sinds een tijdje in Zaandam, dus ken de maneges daar in de omgeving nog niet al te goed. Nu zit ik er weer een beetje over te denken om een paardje te kopen... Er is nog niks zeker, maar wil toch al wat informatie inwinnen. Nu heb ik even heen en weer gemaild met manege de Delft en het leek me een erg fijne plek om een paard te stallen.

Maar ja, dan ben je parttime-bokker, en dan is het toch wel verdomd handig! Lachen Mijn vraag aan jullie is: Kent iemand manege de delft (van dat hij/zij daar rijdt of een paard stalt) en wat vinden jullie ervan?

Alvast bedankt voor de reacties!

Lenneke

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 11:02

Woont in Delft en ken er een heleboel, maar van deze heb ik nog nooit gehoort Verward

Waar zit die?
Misschien dat ik me wel vergis in de naam ofzo.

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Lente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-03 11:04

Oh ja sorry! Haha! hij zit niet in Delft... maar in Assendelft! Was misschien handig geweest als ik DAT erbij had gezet!
Lenneke

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 13:35

Het is op zich een goede manege, maar erg groot, ik denk dat ze zo rond de 100 boxen hebben, als het er niet meer zijn.
Ze hebben een grote binnenbak die in tweeen gedeeld kan worden, dan hou je een bak 20x40 en een bak 20x20 over.

Wil je per se op een manege staan? Er zijn nl zat pension stallen in de buurt van Assendelft/Zaandam waarvan een aantal met binnenbak.

Sinterklaas kapoentje, gooi wat in mijn schoentje!

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 14:21

Mijn paard staat ook in Assendelft.
Ik ken manege de delft ook wel goed. Ik kwam er wel eens voor wedstrijden.

Zoals Ingvdh al zegt het is daar erg groot. Ikzelf zou niet graag meer op een manege staan.
Maar misschien vind jij het wel heel gezellig.

Mag ik vragen wat de stallingskosten daar zijn? Mocht je ook nog wat willen weten over pensionstallen, ik ken er wel een paar in Assendelft.

Lente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-03 15:47

Ik vind het juist ontzettend fijn om mensen om me heen te hebben. Rijd nu op een manege die volgens mij nog groter is dan De Delft. Ik had een bijrijdpaardje gevonden, maar die stond op een stal van 5 mensen of zo... En dat vond ik te eenzaam...

De delft is 250 per maand inclusief, ze voeren en mesten voor je...

Lenneke

PS. Als jullie msn hebben, PB het dan even naar me, als je wil natuurlijk...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie