hoelang zijn julie bij je paard

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Samantha_

Berichten: 10796
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 18:35

Ik zo'n 2-3 uur. Eerst ga ik mesten, daar ben ik zo'n 20 minuten mee bezig. Dan poetsen, opzadelen, half uurtje ongeveer. Dan rijden, meestal een uur. Dan afzadelen, ff wat lekkers geven en spullen opruimen. En tussen dit alles door ook nog kletsen. Schijnheilig


Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 18:40

Dat ligt aan de dag Lachen

Als ik om 2 uur bij Nico ben probeer ik toch wel om om 5 uur thuis te zijn (stal ligt in het bos dus erg donker ed.), maar dan moet ik altijd wel opschieten.

Ik moet stal uitmesten, voeren, voer voor volgende dag, kuil, 2 ponys binnenhalen, water + kuil bijvullen op het stukje land waar hij buiten staat. 1 pony verzorgen/rijden. Op dinsdag 2 pony's verzorgen/rijden (en dan ook die pony voer doen ed.)

Zal dus ongeveer 2-3 uur per dag zijn, maar in het weekend natuurlijk meer Lachen

Mizz_mol

Berichten: 1619
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 18:41

op zaterdag is de bedoeling meestal tot 1 uur en ik ben der dan om 9 uur.. Maar dat kom ik nooit na Tong uitsteken haha tis altijd zoow gezellig en leuk en er is altijd wel weer iets wat je kan doen even knuffelen met je pony thee drinken bij de staleigenaresse haha dus uiteindelijk ga ik meestal pas rond een uur of 4 half 5 naar huis. Want dan bellen men ouders waar ik blijf Haha! hehe

Een Gouden zadel maakt van een ezel nog geen paard.

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 18:50

Als ik bij m'n verzorgpaard ben, dan ben ik meestal zo'n 2 uur daarna klaar met hem. En ik hoef alleen maar te verzorgen en te rijden. Uitmesten en voeren hoef ik niet te doen.

14-11-'14 Sven ♥
02-06-'17 Quin ♥

www.meesteraap.nl -> Dé webwinkel met musthaves voor schoolgaande kids!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 88 bezoekers