Trainingsringen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Trainingsringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 19:11

Ik vraag me nu toch al een hele tijd af hoe 'trainingsringen' gebruikt worden. Scheve mond Ik zie ze elk jaar weer in de Divoza gids staan. Er staat bij dat ze ter bevordering van de knieactie zijn, maar hoe werkt dat dan?
Niet dat ik zulke dingen wil gebruiken voor ik weet niet wat, maar ik ben gewoon benieuwd. Misschien heeft iemand foto's van paarden met trainingsringen o.i.d.? Scheve mond


Charaz

Berichten: 24260
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 19:14

komen ongeveer bij de kroonrand om de benen, paardjes worden er een beetje zenuwziek van en gaan hun beentjes hoger optillen.

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

Jokonootje

Berichten: 4830
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 19:14

oh zijn dat niet die dingen die om de hoeven heen gaan ?!

uhm hier is een hele tijd terug een topic over geweest ....
was iets zodat door dat gekletter om hun hoeven ze hun voeten verder optillen maar z ou even de zoekfunctie gebruiken als ik jou was ...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 19:15

newforestlover schreef:
komen ongeveer bij de kroonrand om de benen, paardjes worden er een beetje zenuwziek van en gaan hun beentjes hoger optillen.

Ja, ik weet dat ze daar komen te zitten. Er zitten ook allemaal ringetjes aan. Heeft dat verder dan nog enig nut ofzo? Scheve mond

supertygetje

Berichten: 2918
Geregistreerd: 24-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 19:16

staat er geen foto bij in de divoza gids? ik kan iig geen foto vinden op de divoza site was ook wel benieuwd...

supertygetje

Berichten: 2918
Geregistreerd: 24-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 19:17

newforestlover schreef:
paardjes worden er een beetje zenuwziek van en gaan hun beentjes hoger optillen.


Dat is de reden vermoed ik..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 19:26

supertygetje"]
[quote="newforestlover schreef:
paardjes worden er een beetje zenuwziek van en gaan hun beentjes hoger optillen.


Dat is de reden vermoed ik..
[/quote]
Dat is idd de reden maar ik vroeg me gewoon af hoe zoiets in zijn werk ging enzo Lachen

En op de site van divoza heb ik geen foto kunnen vinden Scheve mond

Charaz

Berichten: 24260
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 19:29

De ringen kletsen tegen de hoeven aan en daar worden de paardjes beetje zenuwziek van en gaan dan hun pootjes hoger optillen

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 19:33

newforestlover schreef:
De ringen kletsen tegen de hoeven aan en daar worden de paardjes beetje zenuwziek van en gaan dan hun pootjes hoger optillen

Auw Scheve mond Maar dat is dan toch helemaal niet paardvriendelijk?

supertygetje

Berichten: 2918
Geregistreerd: 24-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 19:35

A;ls ik het zo hoor is het ook alleen maar om het te leren en dus niet altijd te gebruiken...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Big_Appie, lovelance, Taartje en 31 bezoekers