Wie kent CAP?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Wie kent CAP?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-03 19:28

Wie kent het Belgische tijdschrift CAP en wat vinden jullie er van? Ik zou het best eens willen lezen maar het is hier niet te koop en in een keer een abonnement nemen op een voor mij onbekend blad heb ik ook geen zin in. Of kan je ook ergens een proefnummer bestellen?

F_Orumster

Berichten: 15320
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 19:31

ik krijg 2 gratis proefnummers binnenkort. Deze heb ik aangevraagd met een daarvoor bestemde bon, die in een reisbrochure zat (paardenreizen)

Het lijkt me wel een mooi blad, ik denk een beetje een afgietsel van bit. maar dat weet ik niet dus neem me daar niet op vast Knipoog

Ik denk dat je wel een proefnr kan opvragen via internet o.i.d.

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 20:21

Ik ken via-via de uitgever en heb reeds alle nummers (geheel voor niets Tong uitsteken) in mijn bezit. Op zich vind ik het een mooi blad, maar er staat echt bitter weinig in, en vooral jumping (is dan ook een tak waar wij Belgen goed in zijn, maar mij interesseert het niet). Ook is er steeds een rubriek 'cap culinair', waarbij een bekende (Belgische) ruiter of paardensportman zijn lievelingsgerecht klaarmaakt, er staat dan een receptje bij. Niets voor in een paardenblad, maar das mijn mening.

animals
Berichten: 3343
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 20:58

Ik ken het verder niet maar ja ben er wel benieuwd