van wie heb jij les?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

van wie heb jij les?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-03 21:10

ik wist niet waar ik dit neer kon zetten, dus dan maar hier.

maar wat ik mij dus af vroeg, van wie heb jij les? en les gehad?

wat heeft hij/zij in de sport gereden?

nou ik zal maar eerst beginnen natuurlijk:

ik heb leren rijden van Willy ? (is allang geleden dus weet verder niks meer over haar)
daarna altijd van Sigfried (Sigi) Schmidt, in duitsland geboren en heeft daar ook, in het ZZ gesprongen en ook SGW gereden en ook nog Z2 dressuur. Ook in nederland Z2 dressuur, maar is nu niet meer echt actief in de sport.
heb wel tussendoor nog tijdje ook les gehad van Claudia Peeters, minstens 2 paarden in het Z2 en rijdt nu met jonge paarden.

en waarom ik dit wil weten, uhm gewoon leek me leuk.

smiley

Berichten: 2795
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: Biezenmortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 21:17

Ik heb een keer in de week les van Esther de Leeuw, ze heeft zelf geloof ik Intermediare I of II gereden. Nu geeft ze ook les in Deurne.

Ik sta daar op stal en heb nog een andere instructeurs geprobeerd, alleen toen ik een keer op stage Marko mee heb genomen voor springles.

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 21:27


jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-03 21:38

sorry niet gezien !

Rhosyn

Berichten: 32
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Egmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 18:50

Ik kreeg les en krijg les van: (kreeg) les 4x van Herman Wientjes, (krijg) les van Lisette en Kim, (kreeg les van Maaike en Jeny (kreeg) en 1x van Marsel Sneek.En nog fijne kertdagen en een gelukkig nieuwjaar voor iedereen!

stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 19:15

ik krijg les van annie van nunen en ik ga lessen bij Bart Bax waar ik nu ook stage loop
en die (bart) gaat grand prix starten

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 19:39

ik krijg vanaf 11 januari een nieuwe instructise. deze heb ik via marktplaats gevobnden. informatie weet ik niet zo veel.
hiervoor heb ik les gehad van melissa. zij reed m dressuur en m springen. ze heeft een opleiding op deurne gedaan. omdat het te vr weg was heeft ze niet meer dan 6 lessen gegeven.
verder krijg ik vanaf januari ook les van karnat hier op bokt.
en ik heb vroeger altijd op de paarden van buren gereden en van mn zus (die jammer genoeg niet meer rijd)

Jennifer

Berichten: 4738
Geregistreerd: 11-05-03
Woonplaats: Echten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 19:57

Ik krijg les van Alja, super gezellig Haha! .
Weet helemaal niet hoe hoog Alja heeft gereden eigenlijk Scheve mond

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 20:03

Ik heb les van het baasje van mijn bijrijdpony, Marleen Boer Haha!
zelf heeft ze Z1 met hem gestart en rijd ook andere paarden in Belgie als ze daar weer eens naar toe gaat ! Lachen zoals het paard Amethist ( hoe je het ook schrijft )

Jaike
Berichten: 2349
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Genemuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 20:22

Op de manege kreeg ik gewoon les van de eigenaar, Meneer Bartels.
Toen kreeg ik een pony aangeboden om te rijden en werd ik lid van de ponyclub in Heino, hier kreeg ik les van Ellis en Nicole en van Daniela Lieftink (Z2 dressuur, ZZ-springen?, en Z-cross?). Toen kwam er weer een ander maar al snel ging ik niet meer naar de clubles want dat was te ver weg en het beviel ook niet echt, dus toen kreeg ik privéles van Daniela Lieftink.
Op een gegeven moment belde ze me steeds af en ik had het idee dat ik niet meer verder kwam dus sindsdien krijg ik les van Loes Cevaal. Zij heeft ook meerdere malen Z dressuur gereden maar zij heeft nu helaas een wiplash en zal hoogstwaarschijnlijk nooit meer mogen/kunnen rijden.....
Loes bevalt me hartstikke goed en het we worden steeds beter! Haha!

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 20:35

Ik heb les van Judith Ribbels, dressuur en springen. Zij rijdt Z-dressuur en Z-springen en is de winnaar bij de 5 jarige dressuurpaarden om de Pavo-cup van 2003.

Snelle_Belle

Berichten: 390
Geregistreerd: 09-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 21:29

Ik heb een paar jaar les gehad van verschillende instructrice op de manege Knipoog
Daarna 2 jaar van een meisje die bij m'n zus in het cross-team zat. Zij reed M-dressuur ofzo en verder weet ik het niet.
En nu heb ik samen met m'n zus les van een Z nog wat amazone die we kennen via een vriendin van m'n zus. Tussen door heb ik ook nog (wel 2!!) springlessen gehad van Johan La seur (hoe je dat ook schrijft) en die rijd zelf veel verschillende paarden in vershcillende klasses. En ik heb een paar lessen gehad van een vriendin van m'n zus die net d'r diploma ofzo voor instructice heeft.

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 22:11

Chris Hazen, de man en trainer van Jeannet Hazen.

Wat hij heeft gereden weet ik niet maar o.a een manege gehad, handelt, maakt paarden zadelmak, Jeannet geholpen en ondersteunt naar Grand Prix niveau etc.

Hiervoor alleen verenigingslessen.
Laatst bijgewerkt door Solvej op 21-12-03 22:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 22:12

Ik krijg les van iemand waarvan ik alleen haar voornaam weet, en dat ze goed lesgeeft... dus een vrij nutteloze toevoeging dit Knipoog

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 23:12

Heb hiervoor les gehad van Lizbeth de Jager, heeft zelf op hoog niveau dressuur gereden. Maar is nu bezig met een jong paard.
Ik was op zich zeer tevreden met haar lessen en manier van les geven, alleen klikte het niet tussen haar en het karakter van mij paard.
Nu heb ik les van Janine, Kyra op bokt. Voor meer info zie haar profiel of http://www.freewebs.com/paardencoach/achtergrond.htm

SelenaV

Berichten: 2066
Geregistreerd: 01-09-03
Woonplaats: Kollumerzwaag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 23:45

ik krijg nou les van ulkje.Maar ook wel eens van Gotien Sipsma. die rijdt verschillende paarden naar de zZ dressuur.
Ik heb ook les gehad van Nella Bijlsma die rijdt Zzdressuur en Zz springen. ook paar x Nederlands kampioeng geworden. Ook heb ik les gehad van Folkert kelderman. die springt heel goed ook in het Zz springen.En van nog wel een paaar!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 23:46

Ik heb nu les van Marieke Mulder.
Heb ook les gehad van veel andere mensen, maar die ga ik nu maar niet allemaal opnoemen... haha

Cupid
Berichten: 678
Geregistreerd: 26-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 23:58


SaskiaB

Berichten: 3278
Geregistreerd: 28-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 00:07

ik kreeg eerst op de manege gewoon les van degene die les gaf(duh) 3 zussen die de manege runnen zou maar zeggen. toen ik zelf een paard kreeg heb ik daar og een tijdje in mee gereden, maar ze vonden dat we verder moesten gaan, en zo zijn we op dezelfde manege in een les gekomen waar meer wedstrijdgeriht wordt gereden. en marjan geeft echt heel goed les. ik heb nog een tijdje les gehad van de staleigenares maar dat beviel niet zo goed. volgend jaar krijg ik als t goed is ook nog 1 keer in de 2 weken les via de fjordenvereniging. en een collega van mijn vader wil ons ook zo af en toe helpen

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 08:11

Ik het les van Tyrza, daar hoef ik verder weinig over te vertellen geloof ik GRIJNZZZ

BertinaBvd

Berichten: 2228
Geregistreerd: 21-11-03
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 10:58

ik krijg les van een oud stalgenoot van mij
zij reed m1 en mocht over naar de m2 maar door een misstap in een kuiltje op strand is haar paard ingeslapen toen kwam er een baby een heeft ze haar toemalige paard verkocht dus zodoende is ze mooit hoger gekomen in de sport
ik vind dat ze goed lesgeeft en mijn pony is er een stuk beter door gaan lopen

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 11:03


Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 11:06

Ik heb eerst les gehad van Ivonne, toen van Marita, toen van Minou(Kasius) toen van Ria (Kemps\v.d. Spek) en toen van Ilja (Bakker).

Ze rijden allemaal OK dan! dressuur en hebben paarden (logisch toch?).
Af en toe springen ze.
Dat was het.

Groetjes Nadia

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 11:27

Hoi,
ik heb les van Marieke Pijnenburg en af en toe van haar Vader Jos Pijnenburg, Marieke rijd momenteel ZZ zwaar met 1 paard en mag naar de lichte tour, ze heeft nu een 4 jarige merrie in de M2 lopen en een 7 jarige in de Z2 die gaat van de zomer naar het ZZlicht en ze de rest van haar paarden lopen nu ZZlicht. Marieke zelf lest bij Tineke Bartels

maar als ik staks mijn paard heb laat ik marieke 1 keer per week mijn paard rijden, en ga ik 1 of 2 keer per week bij haar lessen, en ik heb al contact gehad met coby en marlies van baalen en misschien ga ik daar ook lessen, maar dat moet ik nog even kijken,
groetjes

_Marjon_
Berichten: 10664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 12:20

Ik krijg les van Monique den Ouden, ze rijd nu in de M dressuur.