Probleem buiten bak onderwater!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
suppie
Berichten: 406
Geregistreerd: 09-11-02
Woonplaats: Almere

Probleem buiten bak onderwater!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-03 18:40

hoi hoi allemaal

Ik sta op een pension stalletje in naarden en daar hebben ze geen binnen bak maar de buiten bak staat al 2/3 weken onderwater Huilen . Nu moet ik op buiten rit maar ik mag niet alleen omdat ik er laatst onder een buiten rit hard af ben gevallen Scheve mond en iedereen van die stal gaat altijd al vroeg in de middag en dan kan ik niet vanwegen school Boos! . weet iemand wat ik kan doen ????? ik kan ook al niet longeren vanwegen die bak Boos! Huilen Boos! Huilen !!!!!!!

avb

daantjuh

Berichten: 1195
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 18:47

Is er geen binnenbak in de buurt die je af kunt huren bijvoorbeeld?

Het is vervelend als je niet kunt rijden, maar je kunt natuurlijk altijd een tijdje iets anders met je paard/pony gaan doen. Gewoon lekker poetsen en een stukje met hem wandelen bijvoorbeeld.

Wij hebben ook alleen een buitenbak, die is ook erg nat momenteel. Als ik ga rijden stap ik dus ook voornamelijk, lekker door de plassen Knipoog
Ik weet niet of de bak daar zwaar wordt als hij nat is? Zo niet, dan kan het niet zo veel kwaad om gewoon een beetje door de plassen te rijden hoor, als je het maar een beetje rustig aan doet...

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 19:01

gewoon er doorheen stampen:P nee grapje. Misschien idd ergens anders een bak huren die wel droog is!

casanova

Berichten: 10939
Geregistreerd: 04-11-03
Woonplaats: maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 19:04

mmmmmmmm.......

wandelen?
buiten op veld longeren?(alleen bij braaf paard)
naast de fiets?(alleen bij braaf paard)
door iemand laten rijden?

VERHUIZEN?

ik vind de bak wel het meest belangrijk na de kwaliteit van de stallen,dus ik zou verhuizen.

roosaatje

Berichten: 207
Geregistreerd: 25-11-03
Woonplaats: cothen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 21:16

als er veel paarden staan allemaal geld bijelkaar zamelen en dan dreinage in de bak (dat is egt een luxe) Verward tis een idee

dosator
Berichten: 225
Geregistreerd: 14-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 00:53

suppie schreef:
hoi hoi allemaal

Ik sta op een pension stalletje in naarden en daar hebben ze geen binnen bak maar de buiten bak staat al 2/3 weken onderwater Huilen . Nu moet ik op buiten rit maar ik mag niet alleen omdat ik er laatst onder een buiten rit hard af ben gevallen Scheve mond en iedereen van die stal gaat altijd al vroeg in de middag en dan kan ik niet vanwegen school Boos! . weet iemand wat ik kan doen ????? ik kan ook al niet longeren vanwegen die bak Boos! Huilen Boos! Huilen !!!!!!!

avb

he suppie, jij ook hier, maareh vertel even over onze nieuwe all weather buitenrijbaan. Pas aangelegd en super te berijden. Toch voorelkaar gekregen he. Haha! OK dan!

suppie
Berichten: 406
Geregistreerd: 09-11-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-03 12:15

hoi hoi

het probleem is al opgelost er ligt nu een nieuwe bodem al 2 weken met dreinache
dus ik kan weer lekker rijden

lovebonney

Berichten: 1862
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 12:24

ik weet niet of je bak hoger ligt als de gewone grond.als dat zo is kan het water weg lopen en idd dreinache!

Werkt erg goed vind ik

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 15:11

Is er geen veldje waar je eventueel zou kunnen gaan rijden, longeren?
het is natuurlijk niet fijn als je paard vanwege een blub-bak op stal zou moeten blijven staan. Misschien kun je zolang gaan wandelen, of lekkere buitenritjes maken.

Je zou ook aan de stal eigenaar kunnen vragen of het water er niet uitgepompt kan worden?

Anders maak je gebruik van emmertjes Clown

dosator
Berichten: 225
Geregistreerd: 14-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 15:27

Sk4t3r schreef:
Is er geen veldje waar je eventueel zou kunnen gaan rijden, longeren?
het is natuurlijk niet fijn als je paard vanwege een blub-bak op stal zou moeten blijven staan. Misschien kun je zolang gaan wandelen, of lekkere buitenritjes maken.

Je zou ook aan de stal eigenaar kunnen vragen of het water er niet uitgepompt kan worden?

Anders maak je gebruik van emmertjes Clown


hoi,
suppie heeft net nog gereageerd dat het is opgelost
er is nu een nieuwe all weater rijbaan gekomen