Welke winterDEKEN is een echte aanrader ??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 16:35

de dikke zwarte S&K!!

HEERLIJK WARM EN STERK!!


Mist

Berichten: 9453
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 20:13

Ik wil niets anders meer dan Mark Todd dekens (heb er nu 3) de eerste heb ik zelf in Engeland gekocht, mijn 2 nieuwe aanwinsten heb ik door mijn baas mee laten brengen uit Engeland van Derbyhouse (soort Divoza) verkrijgbaar in regendeken, lightweight turnout, heavyweight (320gr.) ik heb de heavyweight: donkerblauw, loopsplit, voorsluiting met clips (1x op maat maken een geen gezeik meer met gespen e.d.!)
Ze zijn op dit moment in de aanbieding voor 73 pond (ongeveer 100 euro) + verzendkosten. Mijn schimmel zit best wel dik in haar vacht (te laat geweest met dekens) en zweet snel onder een deken. Met MT dekens geen enkel probleem. De pasvorm rond de hals is perfect (regent niet in) ze zijn 100% waterproof en op de een of andere manier blijven ze schoner dan andere dekens, modder valt er zo vanaf ?!?

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 21:47

Ik ga voor Weather Beeta. De winterdeken voor m'n kleine merrie heb ik inmiddels al zes jaar. Ipv blauw met rood istie een beetje grijs met rose geworden, maar hij is nog abso waterdicht en er zit geen gaatje of scheurtje in.
Ik heb een staldeken van WB die zelfs nog ouder is, zijn gewoon super duurzame dekens! (en goedkoper dan horseware...)

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Daan1982

Berichten: 1756
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: loenhout, belgie net onder breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 22:04

Ik zweer bij de dominick dekens, mijn jonge ruin van 3 en knettergek heeft er een om en hij rolt, spring, doet alles met dit deken en het blijft super liggen, dit komt door de speciale pasvorm wat in deze dekens verwerkt is. De schouderparty is ook een pasvorm ingemaakt waardoor echt geen kale schouders ontstaan.
Deze dekens liggen als een jas om het paard als het wat naar achteren schuift (wat ieder dek doet) en het paard beweegt, dan schuift het weer op zijn plek terug!
De regendeken klik je over je andere deken heen, deze ligt er dus niet los op maar zit bevestigd aan bijv de onderdeken/staldeken. Ik heb Balladyn op een stal gehad waar ze geen dekens verwisselden en dus met regendeken en onderdeken moeten laten staan, daar de regendeken ademend is, stond hij niet te zweten.

alles bij elkaar dus super! (voor mij en balladyn)

Ruitershop Bolsterbos: http://www.stalbolsterbos.be
Facebook: Boomloze zadels België
Ruitershop Bolsterbos

KiKaDay 2018 :
Op 2 Juni 2018 organiseren we de 3de editie van KiKaDay bij de Wolfshoeve training in Hoogerheide.
Een paardensportevenement voor het KiKa Kinderkankerfonds.

Een dag vol clinics, workshops, demonstraties, strodorp en de KiKa Battle

http://www.kikaday.com

ingvdh

Berichten: 6358
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 22:06

Ik heb een Harry Horse gekocht en ben daar zeer tevreden over! Waar alle paarden bij ons op stal met scheuren in hun dekens lopen heeft die van mij nog geen krasje, terwijl hij toch echt flink tekeer kan gaan met andere paarden OK dan!

Hij is ook goed waterdicht en blijft goed liggen. Ik heb een 300 grams en als het vriest doe ik er een onderdeken onder, ook dan blijft de deken goed liggen.

lkaw

Berichten: 522
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Jaaa, in het pittoreske Middenmeer...... maar dan 6 km erbuiten....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 22:06

De Rambo-dekens. Ik ben sinds dit jaar helemaal verkocht! Haha!
Superpasvorm en bij mijn WUG met halve hals heb ik tot nu toe ook geen last van schuurplekken (volgens paardje dan Knipoog )

En als je hem via het internet besteld ben je ook nog voordelig uit.....

Goede tip van een bokker hier, ik heb geen idee meer van wie? Verward

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 09:03

De weather beete orica!
Is een echt aanrader!
Ik heb ook een Haary's horse, pagony(die dikke van 550 grams) harry's horse highliner (ook aanrader).
Maar de weathet beeta orica bevalt me het meeste, de andere dekens hebben allemaal wel wat, de hh schuurt op de schoft, de pagony schuurt op de borst, de hh highliner is super maar is niet waterdicht....

Ook de regendekens van Weather Beeta zijn trouwens aanraders!!

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 09:34

Ik heb zelf de winterdeken van Harry's Horse en daar ben ik echt super tevreden over. Hij blijft perfect op het paard liggen, heeft een goede pasvorm (en dat is bij dex nog wel eens een probleem) en is perfect waterdicht. Hij ligt bij mij nu het derde seizoen op en er is nagenoeg geen slijtage te zien. Daar waar stalgenootjes alweer een nieuwe deken hebben moeten kopen, doe ik het nog met mijn HH.
Zeker gezien de prijs/kwaliteitverhouding kan ik de deken echt aanbevelen.

lkaw

Berichten: 522
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Jaaa, in het pittoreske Middenmeer...... maar dan 6 km erbuiten....

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 15:56

Hoi,

Voor iedereen die geïnteresseerd is in de goedkope "Horseware"-site.... Schijnheilig

Het webadres is: www.theequestrianstore.com

Veel "bestelplezier" Geld, geld!


curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 19:23

IK zweer bij Rambo !!

skoebie

Berichten: 40
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Limmen (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 19:58

Geen andere dekens als Rambo/Rhino van Horseware. OK dan! Pasvorm is perfect, en je paard heeft geen last meer van die suffe bilkoorden!
Ze zijn ook erg sterk, scheuren niet door speciale stof.

ik bokt wat af, wie niet?

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 20:20

Mijn beide dekens van HH zijn niet waterdicht Verward

Ik ben aan het sparen voor een Rambo/Rhino deken.
Een winterdeken en een regen deken (de Rambo Rhino Turnout Light *LOL*).
Superfijne deken die laatste, mijn eerste paard heeft die opgehad liggen en nu ligt ie op Codex van Mikkie en hij ziet er nog altijd mooi uit Lachen

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Chinas, ComscoreBot, jazzejam, Olikea en 23 bezoekers