blijf tobben met verzorgsters...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
supertygetje

Berichten: 2918
Geregistreerd: 24-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 15:21

Ik zou gewoon een paar vaste dagen afspreken inderdaad en anders ja, dan kan het niet anders... dan moet je een andere verzorgster zoeken, of het neit erg vinden dat ze neit gereden wordt...

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 01:36

stef schreef:
zo werkt het dus niet, althans niet bij mij. Precies wat tessebes zegt.
Ik ga goed met de ouders om, zijn aardige mensen, echt. Maar ze wisten van te voren dat ik wilde dat hon minimaal 2x per week gereden werd, liefst meer, en dat gebeurt nu dus niet


Ik bedoelde ook niet als vast verzorgstertje, maar zodat zij haar nog af toe kan zien ... anders is het zo sneu voor haar.

Dat andere meisje kan dan gewoon haar vaste verzorgstertje worden.

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 09:31

Ik heb het helaas maar al te vaak meegemaakt, weet niet of het dezelfde situatie is maar hier komtie.
Voor Freddy en een Welshje wat destijds bij mij in de verzorging stond heb ik meerdere verzorgstertjes gehad in een leeftijd van onder de 10 jaar.
Deze werden trouw een paar x per week door de ouders gebracht en ook de ouders vonden het prachtig.........in de Zomer.
Zodra het rotweer begon te worden vonden de ouders er niets meer aan en verzonnen allerlei smoesjes om maar niet naar stal te hoeven komen in de kou.
Ik ben op een gegeven moment met de ouders om de tafel gaan zitten en heel duidelijk gemaakt dat het wel heel l*llig was voor het meisje en daar kwam de aap uit de mouw, ze gaven toe dat ze het in de Zomer met mooi weer heerlijk vonden om buiten op stal te zijn maar ja, in de winter zaten ze toch liever lekker thuis binnen achter een warme kop koffie.
Niets aan te doen, voor het kind is het ontzettend l*llig maar als de ouders er niet achter staan........
Ik barste in de Zomer dus van de verzorgstertjes en in de winter had ik er niet 1....ik heb het maar geaccepteerd met het idee dat de pony's in de Zomer in ieder geval genoeg gereden werden maar het blijft ontzettend lastig

Kyra

Berichten: 1399
Geregistreerd: 05-11-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 09:34

Ik zou even met de ouders om de tafel gaan. Even uitleggen wat er nu gaande is en wat jij wilt. Ze uitleggen dat zo weinig als nu echt niet kan, en als het echt niet anders kan, je dan genoodzaakt bent om iemand anders te zoeken. (of voor erbij) Ik verwacht dat die ouders dat wel begrijpen en dat je dan gewoon vaste dage kunt afspreken dat zij hun dochtertje brengen. (tenminste als het mijn dochtertje was geweest, had ik dat ook gedaan)