Wat vinden jullie van dit paardje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Mooi of niet mooi?

Mooi
14 (11%)
Valt wel mee
16 (13%)
Niet zo mooi
10 (8%)
Niet mijn type
58 (49%)
Geen mooie kleur
1 (0%)
Mooie kleur
4 (3%)
Lelijk :p
11 (9%)
geen mening
2 (1%)
Andere...
2 (1%)

Totaal aantal stemmen: 118


rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 19:17

Ik vind persoonlijk een fjord, tinker, haflinger, fries, heel die paarden showpaarden, een fries gaat dan nog wel maar die andere allemaal niet, ik vind dat gewoon paarden voor recreatie, of in een circus, of voor op de wei, maar niet voor wedstrijden persoonlijk hè!

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 19:24

Dus een fjord ofzo, mag niet dressuurmatig getraind worden. De reden van dressuur is toch versoepeling en "versterking" van het paard? Die dieren mogen toch ook soepeler worden? En als dat goed gaat, wil die ruiter misschien toch ook wedstrijden rijden?

En wat vind jij dan juist de reden? Waarom mag zo'n paard en ruiter zijn best niet doen? Er zijn genoeg fjorden in het Z, ik ben geen fjordenfanaat, maar dat zijn echt paarden met een hoog kwijlgehalte.

(enne, het is is AngelkE Knipoog)

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 19:31

Hoi,
ik heb niet gezegt dat ze niet dresuurmatig getraind mogen worden, ik vind het alleen geen porum als ze op wedstrijd lopen, ik vind het een heel ander verhaal als het bijv een wedstrijd is voor alleen fjorden ofzo... maar als je dan naar een wedstrijd gaat, dan zie je in eens een fjord ofzo er tussen lopen Verward

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 19:36

ik vind het niet mijn type, maar het is vast een heel leuk en fijn paard.

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 19:36

Wat is daar dan juist raar aan? Maar er is al zo een topic bij rassenpraat, misschien het hier beter ontopic houden Knipoog (als je wil mag je terugpb-en hoor, als je toch wilt reageren Knipoog).

Babbelkous

Berichten: 2620
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Prov. Antwerpen (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-03 22:05

Angeliek schreef:
Misschien dat het er met een zwart dressuurzadel en een gecombineerde neusriem heel anders uit zou zien.
Dan zou het beeld er heel anders uit zien.
Maar zo als ik hem nu op de foto's zie, is het niet het paard waar ik op zou vallen.


Is precies wat ze nu heeft, een zwart dressuurzadel, en een donkergrijs gecombineerde neusriem Tong uitsteken Haha! *LOL*

Alieska

Berichten: 610
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Kapellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 14:22

BlanCarla schreef:
Karakter ben ik de enige hier die haar daar op kan beoordelen. En eef (Alsieska op bokt). Tong uitsteken Haha! Maar voor karakter krijgt ze 100´%!!! Haha! Haha! OK dan! *LOL*

Vond het ook gek, eerste keer dat ik voor een (ex-)dravertje val!! Schijnheilig Anders haatte ik ze zo'n beetje,..maar Carla was gewoon liefde op het eerste gezicht Lovers Tong uitsteken


Zal dan ook maar effe reageren zeker? Knipoog Ik vind ze heel slecht op die foto's staan Schijnheilig Nouja, ga er gewoon es naar kijken!

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 16:46

Het paardje ziet er lief uit, vind hem alleen niet zo heel mooi

Op de 1e foto trek je het bit een beetje door zn mond Bloos!