Wat vinden jullie van dit paardje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Mooi of niet mooi?

Mooi
14 (11%)
Valt wel mee
16 (13%)
Niet zo mooi
10 (8%)
Niet mijn type
58 (49%)
Geen mooie kleur
1 (0%)
Mooie kleur
4 (3%)
Lelijk :p
11 (9%)
geen mening
2 (1%)
Andere...
2 (1%)

Totaal aantal stemmen: 118


Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 20:01

Niet mijn type (ben meer het dressuur-Krack type Bloos! ) Maar volgens mij is het wel een lief dier, tenminste dat straalt hij uit.

Babbelkous

Berichten: 2620
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Prov. Antwerpen (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-03 20:03

alja schreef:
dit is toch het paard wat jij ook wou huren of leasen??
of vergis ik me nu heel erg


Klopt

Babbelkous

Berichten: 2620
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Prov. Antwerpen (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-03 20:04

Okkie1 schreef:
Niet mijn type (ben meer het dressuur-Krack type Bloos! ) Maar volgens mij is het wel een lief dier, tenminste dat straalt hij uit.


Is ook wel een beetje een dressuur-crack hoor! Tong uitsteken Misschien niet van uiterlijk, maar ze is altijd dressuurmatig gereden geweest, en kan echt netjes dressuren!!

Babbelkous

Berichten: 2620
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Prov. Antwerpen (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-03 20:06

SuperRoos schreef:
elk paard is mooi!!! kijk niet naar het uiterlijk,
beschouw ieder paard als individu, aslof het het eerste paard is dat je ooit in je leven ziet, we gaan ze toch niet beoordelen als mensen???


Daar ben ik het meer dan mee eens! *LOL* Elke paardje is uniek, en fantastisch op z'n eigen manier,...toch? Schijnheilig Tong uitsteken Haha!

Babbelkous

Berichten: 2620
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Prov. Antwerpen (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-03 20:07

SuperRoos schreef:
elk paard is mooi!!! kijk niet naar het uiterlijk,
beschouw ieder paard als individu, aslof het het eerste paard is dat je ooit in je leven ziet, we gaan ze toch niet beoordelen als mensen???


Daar ben ik het meer dan mee eens! *LOL* Elke paardje is uniek, en fantastisch op z'n eigen manier,...toch? Schijnheilig Tong uitsteken Haha!

Maar wou ff gewoon weten wat jullie van haar *uiterlijk* vonden op deze foto's, weet echt wel dat je nooit mag verder gaan op de buitenkant,...maar ik was nu eenmaal eens benieuwd naar jullie racties over haar uiterlijk,..dat was dan ook de vraag Tong uitsteken Schijnheilig Knipoog

Clown Clown Clown

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 20:07

Ik vind persoonlijk het paardje niet zo mooi! maar het zijn dan ook geen goede foto's! Ik heb maar gekozen voor niet mijn type want iemand anders kan um super mooi vinden Lachen
wel een lief hoofd

Babbelkous

Berichten: 2620
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Prov. Antwerpen (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-03 20:18

INkie schreef:
Ik vind persoonlijk het paardje niet zo mooi! maar het zijn dan ook geen goede foto's! Ik heb maar gekozen voor niet mijn type want iemand anders kan um super mooi vinden Lachen
wel een lief hoofd


Bedankt voor jou reactie!! (En ook alle andere Tong uitsteken )
Haha!

Bella

Berichten: 4051
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Wanneperveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 21:01

Citaat:
Ik vind het zo op het eerste gezicht wel een leuk diertje
maar je kan jammer genoeg niet zoveel zien op deze foto's zit een leuk koppie op (maar persoonlijk had ik niet voor een lage neusriem gekozen maar voor gecombineerde, ze krijgt hier een beetje een ramshoofdje van)

Dit was nu exact wat ik in me hoofd had zitten.....mmh...zal de gemeenschappelijke ervaring erachter zijn...

MPH

Berichten: 2772
Geregistreerd: 16-10-02
Woonplaats: Rhenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 21:12

Bella schreef:
Citaat:
Ik vind het zo op het eerste gezicht wel een leuk diertje
maar je kan jammer genoeg niet zoveel zien op deze foto's zit een leuk koppie op (maar persoonlijk had ik niet voor een lage neusriem gekozen maar voor gecombineerde, ze krijgt hier een beetje een ramshoofdje van)

Dit was nu exact wat ik in me hoofd had zitten.....mmh...zal de gemeenschappelijke ervaring erachter zijn...


Ach je weet wat ze zeggen, waar je mee omgaat raak je mee besmet hm.. Knipoog
Maarja, we hebben dat wel vaker, en ik heb het persoonlijk helemaal nie op lage neusriemen.. vind het bij geen enkel paard mooi.. staat gelijk zo ouderwets.. en ze krijgen na mijn mening lange hoofden..

YvonneAa
Berichten: 2063
Geregistreerd: 07-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 21:16

wel lief hoodje, maar niet mijn type Lachen

YvonneAa
Berichten: 2063
Geregistreerd: 07-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 21:16

wel lief hoofdje, maar niet mijn type Lachen

YvonneAa
Berichten: 2063
Geregistreerd: 07-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 21:16

wel lief hoofdje, maar niet mijn type Lachen

Coby
Moderator Informatief
May the horse be with you!
The one and only

Berichten: 15456
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Jubbega

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 21:31

Ook niet mijn type, maar ik zie alleen de buitenkant. En het innerlijk is toch wel tich keer belangrijker.

sharir

Berichten: 2576
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 23:31

ik vind elk paard leuk.. Tong uitsteken Het gaat echt om het innerlijk van het beestje.
Ik hou van een paardje met pit. en rank gebouwd. das al snel een arabje..

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 23:34

Ik denk dat het paardje een beetje ongunstig op de foto's is gezet, ze lijkt me wel een lief uiterlijk te hebben, alleen door de foto's zie je dat niet echt, ook de lage neusriem vind ik haar niet zo mooi staan.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48421
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 23:54

heb gestemd op MOOI... het paardje doet me (wederom) heel erg aan Banjer denken... Haha!

Babbelkous

Berichten: 2620
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Prov. Antwerpen (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-03 11:26

Lieke schreef:
ook de lage neusriem vind ik haar niet zo mooi staan.


Daar ben ik het mee eens *LOL* , zelf hou ik ook niet van lage neusriemen Schijnheilig . Maar toen was ze nog maar pas op de manege , en vermits Fianda toen onlangs was gestorven Verdrietig , had zij dat materiaal overgenomen . En dat was nu eenmaal zo'n kopstuk. Maar toen ze verkocht was, had de eigenaar ook meteen een gecombineerde neusriem gekocht Tong uitsteken Haha! . Met Diamantjes (na, geen echt hoor Schijnheilig Tong uitsteken ) in de frontriem!! Past haar veel beter Haha!

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 12:34

INkie schreef:
Ik vind persoonlijk het paardje niet zo mooi! maar het zijn dan ook geen goede foto's! Ik heb maar gekozen voor niet mijn type want iemand anders kan um super mooi vinden Lachen
wel een lief hoofd


ben ik het helemaal mee eens, ik heb ook voor niet mijn type gestemd, het paardje spreekt me niet echt aan maar idd kan een ander haar super vinden
maar ze kijkt idd wel lief!

Babbelkous

Berichten: 2620
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Prov. Antwerpen (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-03 12:57

xxLisaxx schreef:
maar ze kijkt idd wel lief!


Is ze ook Lovers

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 13:58

niet mijn type paard

ik weet niet wat je er mee wil doen, voor buitenrijden enz is t een leuk beestje, maar in een dressuurring wil ik toc echt liever wat anders zien!

verder is t wel een leuk beestje om te zien, maar ja ik hou meer van kwpn/bwp/holsteiner enz

en die 1e foto, dat bit, ik had die foto hier persoonlijk niet geplaatst.

Babbelkous

Berichten: 2620
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Prov. Antwerpen (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-03 14:36

Nu,..wrm niet? Als dat er nu zo opstaat,...laat me dan maar kritiek daarop krijgen, maar dat bit is veel te groot,..maar er was er toen geen ander, liever een, dan geen,..

En daarbij, het gaat het om het paardje, niet om mij of wat er bijstaat,..dat staat er duidelijk bij,.. Schijnheilig Tong uitsteken

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 15:53

Misschien dat het er met een zwart dressuurzadel en een gecombineerde neusriem heel anders uit zou zien.
Dan zou het beeld er heel anders uit zien.
Maar zo als ik hem nu op de foto's zie, is het niet het paard waar ik op zou vallen.

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 19:00

Renske20 schreef:
niet mijn type paard

ik weet niet wat je er mee wil doen, voor buitenrijden enz is t een leuk beestje, maar in een dressuurring wil ik toc echt liever wat anders zien!

verder is t wel een leuk beestje om te zien, maar ja ik hou meer van kwpn/bwp/holsteiner enz

en die 1e foto, dat bit, ik had die foto hier persoonlijk niet geplaatst.


Dus jij bent ook iemand die een fjord en een tinker etc níet in de dressuurring wil zien? Zie je liever een prachtig paard dat het niet zo goed doet, en zeg je dan: die moet nog veel leren. En als je een fjord ziet(voorbeeldje he Knipoog) zeg je dan: Waarom doet die moeite?

Maar dit was weer offtopic Bloos.

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 19:14

Hoi,
ik ben het eigenlijk helemaal met angelka eens, ik zie liever ook iets anders, en van dat bit heb je ook gelijk! je trekt hem er helemaal doorheen! maar ik zie ook liever een paard met meer hals, en verzorgder. zodat ze glanzen, maar ja ligt eraan waar je hem/haar voor gebruikt!
groetjes Maudje

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 19:16

Hoi, ik bedoel dat ik het niet eens ben met angelka en wel eens met renske