Slachtprijs vraagje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Tancreda4

Berichten: 23960
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 18:12

Polly"]
[quote="Tancreda4 schreef:

Leeftijd speelt ook een grote rol. Zelf vond ik dat wat vreemd.


Klinkt misschien wat cru, maar hoe ouder het vlees hoe taaier.
[/quote]

Inderdaad. Dat heeft die man ook tegen mij gezegd.
Klonk trouwens erg aardig, en legde alles heel rustig uit, alsof het de normaalste vragen van de wereld waren. Dat geeft ook een rustiger gevoel. Ik zie slachters niet als iemand vreselijk, maar als mensen die mijn paardje snel en zonder problemen uit zijn leiden verlost.


Balte

Berichten: 3549
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: provincie Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 18:27

Polly schreef:
dat weet ik ook niet, werk op de slagerij afdeling van een supermarkt (ambachtelijke slagerij) en daar zeiden ze dat over rundvlees, maar paarden??


Mij hebben ze ook verteld dat rundvlees taaier wordt naarmate het rund ouder is maar dat paardenvlees net beter wordt naarmate het paard ouder is.

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 18:52

Tancreda4"]
[quote="Polly"][quote="Tancreda4 schreef:

Leeftijd speelt ook een grote rol. Zelf vond ik dat wat vreemd.


Klinkt misschien wat cru, maar hoe ouder het vlees hoe taaier.
[/quote]

Inderdaad. Dat heeft die man ook tegen mij gezegd.
Klonk trouwens erg aardig, en legde alles heel rustig uit, alsof het de normaalste vragen van de wereld waren. Dat geeft ook een rustiger gevoel. Ik zie slachters niet als iemand vreselijk, maar als mensen die mijn paardje snel en zonder problemen uit zijn leiden verlost.
[/quote]

Op de slachterijen waar ze (ook) paarden slachten weten ze dat het voor de eigenaar een emotioneel iets is...
Ik ben 3 dagen nadat mijn paardje weg is gegaan voor noodslacht gebeld door de man die mijn paardje opgehaald heeft om te vragen hoe het met mij ging en vertelde mij ook dat Turijn gelijk uit zijn leiden verlost is toen hij aangekomen is (had ik hem om gevraagd om er op te letten dat Turijn niet nog een uur ofzo moest staan wachten... hij had een nare grote wond op zijn kogelgewricht en het gewricht was helemaal kapot Huilen )

Veel kennis is nog geen wijsheid. Wie zich verbeeldt de wijsheid gevonden te hebben, is een dwaas.
Ruzie begint nooit met de eerste zin. Ruzie begint altijd met het antwoord
Communiceren: Zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 20:57

Offtopic, topicstarter heeft hier niet om gevraagd, daarom slotje.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: billy3105, cindyy_1993, ComscoreBot, GoogleAdsense en 38 bezoekers