van wie heb jij les?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 12:33

Ik heb al eens gereageerd in zo'n topic(was 4 pagina's lang en gestart door haffielover), maar doe het nog wel een keer Knipoog

Op het moment heb ik alleen nog springles van Hans van Kalsbeek. Bevalt super en wsl blijft dat voorlopig nog wel zo Knipoog Het werkt gewoon en ik ben in een jaar tijd ontzettend vooruit gegaan. Vorig jaar om deze tijd durfde ik amper het B rond te sturen en nu ben ik M met punten *LOL*

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 13:16

ik heb ergens anders idd ook al gereageerd maarjah, gewoon nog een keer Haha!

ik krijg op dit moment les van Judith Scholte, en bevalt me super!

llleoni
Berichten: 1002
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 13:42

ik begon gewoon op een manege daar kreeg ik les van ini na 7 jaartjes ofzow kreeg ik een eigen pony en heb van iemand uit de buurt les gekregen die wel iets beter les geeft die meer aandacht aan jou besteedt niet dat het banketstaaf is voor die gene die mij heeft leren rijden en op dit moment heb ik les op de ponyclub de berkelruitertjes en ik heb les van chantal en dat bevalt goed

xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 13:52

ik krijg les van birgit, een super mens, die zo ZZ kan starten!!!!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 13:55

Ik heb les van Wim, die heeft nationaal gesprongen. En voorheen van Sandra, die heeft de opleiding in WArendorf gedaan en die rijdt ook ZZ en de sterren van de hemel. EN dan heb ik op de rijvereniging nog les van Ellen, die heeft haar merrie grand prix gereden, zelf opgeleid ook.

Bella

Berichten: 4051
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Wanneperveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 16:43

Ben begonnen bij Piet Bosman, wat die precies reed...tjah, was ik nog te jong voor om dat te onthouden. Of hij het nou ooit internationaal gehaald heeft!?? Weet wel dat hij in de planning had om met Leida Streik naar Engeland te gaan, maar dat ging niet door...
In die pakweg 8 jaar zijn er diverse persoontjes tussendoor gegaan, wanneer Piet niet kon. Wat deze reden en hoe ze heten..?????? geen flauw idee...

Hierna is de manege verhuist en kreeg ik les van een goede vriendin, maar achteraf kon die maar weinig....Verder dan L kwam die niet...

Vervolgens namen anderen het over: Mariette Somer en Ilona Luten. De eerste rijdt Z2 (dacht ik) en de laatste weet ik zo gauw niet, maar daar kon ik minder mee...

Uiteindelijk ben ik beland bij Wendy de Boer die wel weet hoe ze ZZ moet rijden, maar of ze het ooit officieel zo ver gebracht heeft, dat weet ik ook niet???

Ransie

Berichten: 210
Geregistreerd: 09-01-03
Woonplaats: De Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 16:57


mdmoiselle

Berichten: 847
Geregistreerd: 04-12-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 17:38

Ik heb les van Daan van Geel, een prof. springruiter, en dat bevalt vrij goed.