Iemand ervaring met De Zonnevlecht uit Budel??

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

manon_lin

Iemand ervaring met De Zonnevlecht uit Budel??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-03 12:35

Ik heb pas een haaranalyse van mijn paard bij De Zonnevlecht in Budel laten doen. Omdat ik toch wel mijn twijfels heb bij de uitslag ben ik benieuwd of er nog meer mensen op Bokt hier ervaring mee hebben. Ik heb inmiddels al de produkten ontvangen, maar weet eigenlijk niet of ik deze wel zal gaan geven (en de rekening ). Wie o wie?? Vertel!!!

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 13:06

Wat is de zonnevlecht precies? Vertel er eens meer over.

I recommend a psychoptherapist to clean up your brain

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 15:56

Ben ook heel benieuwd, waarom laat je een haar analyse maken?
Wat wordt er dan gezegd?

wenda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 17:53

volgens mij werkt er een moeder van iemand van bokt daar. Ik ken die mensen wel maar het er zelf geen ervaring mee

Unity

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 19:20

Heb ook een haaranalyse laten doen, bij iemand die ook weer iets met de zonnevlecht heeft.
Het was heel interessant. en ik had veel meer blokkades verwacht. Dit viel uiteindelijk allemaal wel mee. Ik moest iets bijgeven voor de bevordering van de coordinatie tussen linker en rechter hersenhelft. En ik sta dr dan altijd een beetje skeptisch tegenover. Mijn paard is tijdens die periode wel giga verbeterd en heeft veel meer rust en balans in zn lichaam. MA ja, zou dat door dat spul komen of zou het drachtig zijn ook weer een rol spelen?
Verder komen er heelveel paarden weer celzouten te kort.

Zou is het wat betreft een haar zo, dat je ook bij een mens, daar alles aan kunt zien. Dus er zal echt wel waarheid inzitten!!

Hyper!

Unity

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 19:25

Goed, Op verzoek:
Via de zonnevlecht zijn er allemaal alternatieve geneeswijzen en homeopatische middelen.
Oa de haaranalyse is er daar een van.
Bij zon analyse word er dmv een pluk haar gekeken wat je paard mankeert. Wat voor vitamine/mineralen er te kort zijn, de geestelijke gesteldheid(bijv. depri), HEt soort paard(metaal, aarde water, vuur) verder blokkades enz.
Aan de hand van deze analyse kunnen ze zien wat er voor behandeling nodig is zoals bijv. Licht therapie, magneetveldtherapie. Ook kunnen zie de blokkades hier met de biothens en deze therapien oplossen.

Dacht dat t zo zat, toch??

Hyper!

manon_lin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-03 21:33

Yep, bij een haaranalyse bekijken ze aan de hand van haren van je paard naar o.a. de vitaliteit van de organen, de emoties, of het paard parasieten/ schimmels oid heeft, naar een mogelijk vitaminen/ mineralen tekort en nog een paar dingen meer.

Omdat mijn paard niet lekker in zijn vel zit heb ik dit dus laten doen in de hoop dat er iets uit zou komen en ik mijn paard zo weer erboven op zou kunnen helpen. Alleen..... volgens de haaranalyse zou hij onrustig en zenuwachtig zijn Verward (hij is eerder ontzettend sloom en lusteloos). Ook is hij volgens de analyse een watertype.... Naar mijn mening dus niet. Hij is meer een aardepaard (als ik de omschrijvingen zo lees). Vandaar dat ik graag zou weten of iemand ook een "onverwachte" uitslag kreeg, maar toch de behandling heeft gedaan en of dat effect heeft gehad.

Ik hoop heel hard op nog meer reacties, want ik weet echt effe niet wat te doen ermee!!!

Unity

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 19:50

Ik kreeg ook een onverwachte uitslag, dacht bij mijn paard dat t tussen zijn oren niet helemaal snor zat en dat ie een allergie had.
Dit was dus niet.
Ook was mijn paard overheersend metaaltype volgens de analyse.
Ik had ook 2 andere types in gedachte. Toch klopt het gedeeltelijk ook weer wel en ze kunnen nu eenmaal 2 of meerdere types zijn.

Hyper!

laida

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 20:06

ik wil graag weten of zo'n analyse duur is,want ik wil dat ook graag laten doen . en heb je een adres of telefoon nummer voor mij.
groetjes anja

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie