help!!! de foto´s lukken niet!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
shaneen
Berichten: 976
Geregistreerd: 15-09-02
Woonplaats: een leuk klein plaatsje

help!!! de foto´s lukken niet!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-03 19:58

Ik word er knettergek van ik krijg op mijn profiel maar geen foto´s en ook geen avatar, kan iemand het mij misschien uitleggen!!! bedankt alvast!!! janine

Behandel je paard alsof het een mens is en negen van de tien keer komt het dan echt wel goed!! Knipoog


Shariff_

Berichten: 1950
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Hoogkerk (GR)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 20:17

Als je een foto hebt die je op je avatar wil doen, dan moet je ff een foto die je mooi vind.. Verkleinen in paint. Dat doe je als je de foto op het scherm ziet druk je op print screen.. Zit als het goed is naast de F12 toets. Als je daar op gedrukt hebt dan ga je naar paint.. je drukt op plakken en dan staat er .. Wilt u de bitmap vergroten, dan klik je op ja
dan haal je het stukje foto er uit.. en doe je bestand en nieuw. Daar doe je dan weer plakken en danmaak je hem heeel klein! zodat hij minder dan 60 bij 60 pixels is.

En dan uploaden maar! Haha!

Als je foto's op je profiel wil zetten moet je ze eerst op een andere site hebben staan. Dat kun je bijvoorbeeld bij www.picturetrail.com doen.

Als ze daar op staan moet je in je profiel waar je een foto wil hebben idit neer zetten :

[img] HIER DE URL [/img]

dan staat de foto op je profiel!!

Hopelijk heb je hier wat aan Knipoog
Liefs, Shariff en Sharonh

PolitieTed

Berichten: 847
Geregistreerd: 13-11-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 22:26

Die foto verkleinen kan ook in photoshop. Als je wilt weten hoe dat werkt, moet je me maar even PB´en. Dat van die gewone foto´s staat ook helemaal uitgelegd bij handleiding. Heel veel succes ermee!

Na de traan van verdriet, komt de glimlach van de herinnering...
Vaarwel lieve Cisco... Rust zacht meisje...

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 22:48

voor je avatar ga je gewoon naar www.bokt.nl/verkleinen.php
daar kun je je foto verkleinen naar avatar, heel makkelijk dus, verder kun je daar ook gewone foto's op goede maat maken, en dan uploaden, bv. bij bovengenoemde site,
en dan idd je foto tussen [img]linkfoto[/img] zetten,
Als het niet lukt, mag je best PBen, dan wil ik je wel helpen,
succes!

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 23:10

Hier zijn meer topics over op Forumzaken. Wordt aan gewerkt..

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 57 bezoekers