wat kan je vrage voor deze pony?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yessy

Berichten: 23034
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 20:33

Sting schreef:
Ik denk niet dat iemand haar wil hebben, als je dit zo leest...

dat dacht ik dus ook. op dit moment is de markt slecht als je paarden/pony's wilt verkopen, er staan er veel meer te koop voor een in verhouding lage prijs. dus waarom dan een zieke (oude) pony kopen die veel problemen heeft, als je ook een leuk jong ding kan kopen voor hetzelfde geld...

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 10:45

missraldo schreef:
Het gaat erom dat d pony niet mooi is maar hij is ook niet lief in de stal. Ze valt je aan en ze bijt af en toe. Ook kan ze niet alleen op de wei want dan springt ze eruit en tege andere merries op de wei kan ze ook heel gemeen doen. Ik heb haar 2 weke verzorgt en toen ging het rijden eigelijk wel goed maar ze rende toen wel de hele tijd de stal in en je kunt haar ook niet poetse als ze ete heeft want dan probeert ze te bijte.


Als de pony inderdaad aanvalt....zou ik toch kiezen voor een enkeltje slacht. Ik zou het niet op mijn geweten willen hebben dat er een ander kind mee verongelukt.

Dat ze begint te bijten als je de pony poetst terwijl ze eet, vind het niet meer dan normaal...Ik vind het ook niet prettig dat ze aan me zitten te plukken als ik aan het eten ben.

Mijn merries zijn ook niet altijd even braaf en lief tegen elkaar op de weide. En dat de pony ontsnapt uit de weide als ze er alleen staat, zou ik toch eens naar de afrastering kijken...

En heeft de pony een doorgezakte rug of is de pony week in de rug?
Een foto zou toch echt handiger zijn.

Tja en de prijs: Wat heeft de pony eerder gepresteerd (bij de vorige eigenaar uitgebracht in de sport)?
En voor 800 euro is er keus genoeg...en net wat de gek er voor geeft.