kwpn stamboek

Moderators: Neonlight, Amaryllis, Just_Sannee, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Titsia

kwpn stamboek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-03 13:59

Een tijdje geleden zocht ik nog iemand die misschien mijn paardje kende, toen antwoorde er iemand dat ik eens moest mailen naar het kwpn stamboek (aangezien hij Heros noemt en de da hem schat op 12/13jaar) nu was mijn vraag of iemand hem kan opzoeken (ben hier niet zo goed in), toen ik een mailtje stuurde zeiden ze dat ze 35 paarden met die naam gevonden hadden, en dat ik moest vragen aan mijn da of hij geen chip had. Maar je gaat mij toch niet zeggen dat er 35 paarden Heros noemen, en dezelfde kleur en aftekeningen hebben??
Kan iemand mij verder helpen?? thanks...

Als je faalt, ben je misschien teleurgesteld, maar je bent gedoemd als je het niet probeert.
RIP San Giorgio 24/03/2008-30/11/2009

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 14:49

Je weet maar nooit.
Er zijn zoveel paarden.
Als er al meer dan 400.000 ruiters in Nederland zijn, hoeveel paarden zijn er dan ongeveer?
Ik denk een heleboel, en een heleboel met de naam Heros.

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 14:55

Je kan dus iig wel de afstamming van die paarden ontvangen van het KWPN.
En dan misschien zelf DNA onderzoek laten ondergaan?
Ze moeten wel andere aftekeningen hebben, volgens mij is dat bijna altijd uniek.

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 15:28

ik heb jaren gelden voor mijn toen 6 a 7 jarige (denk dat jou paard dan ook uit hetzelfde jaar komt was toen 18 ben nu 25) merrie hygonda ook geprobeert bij het kwpn papieren en/of gegevens te achterhalen maar helaas. moest de fokker weten aan alleen uiterlijke kenmerken hadden ze niets.. hopen op een chip dan

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 15:35

Dat is nou zo makkelijk in Duitsland, daar staan onder het brandmerk nummers. Zo heb ik ook eens een paard voor iemand gezocht en gevonden.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie